Läsare

ÄLSKAR ATT NI LÄSER MIN BLOGG!
Jag orkar inte med falska folk som bara vill förstöra!
Hatar att bråka med personer och folk undrar varför jag byter bolag. Jo för att folk snackar och blandar in privat liv i jobb, Som tur är så är det inte så nu i det nya företaget. Vill ni veta att jag ska faktist ringa min Pappa idag som jag inte har haft kontakt med undra hur det kommer att sluta;)
Sitter och dricker kaffe och har fått så mycket demo låtar, Jätte många vill att jag skriver texter till deras låtar och idag kom jag på en ;) Ska nog bli en låt skrivare, Mitt dröm jobb är att ha hand om ungdomar och vara deras manager typ.  Det skulle jag passa som ;)
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0