Läsare

Tänk snart är det nästan ett år sen jag spelade in Ullared tillsammans med min Mamma.
Och så många underbara människor som jag träffat på ni är UNDERBARA,
Alla ni som viljat dejta mig, Träffa mig. Bli klippta/Sminkade av mig. Det är aldrig försent,
Jag har fått så bra självförtroende under den här tiden. Men samtidigt som jag träffat alla nya människor, Har jag förlorat många vänner mer. Min framtid blev så här och då gick folk för dom kanske inte ville stanna kvar, Vad vet jag. Jag är glad att jag har dom närmaste vännerna kvar. Men att vara en B-Kändis är inte lätt ska jag säga er man träffar så många underbara och roliga människor. Och ni som skriver att ni sett mig ni är tuffa och bara ni tror på er själva så kommer ni långt. För ni tar mig för den jag är och inte för det jag gör. Fast jag älskar att pussa en kille eller en tjej så älskar ni mig alla fall och det är så vi alla ska lära oss att leva!!
ETT STORT TACK TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!
OM NI VILL STÄLLA FRÅGOR FÅR NI ALLTID MAILA MIG PÅ [email protected] DÄR SVARAR JAG!
PYSS MINA HJÄRTAN

Kommentarer
Postat av: miss korea

Jag gillar din blogg :)

2010-02-23 @ 22:47:20
URL: http://www.hanky.se/MissKorea
Postat av: sabina

de är jätteroligt att läsa din blogg och följa dig.

Härligt att du fått kontalt med din pappa:) Hoppas att kontakten håller :)

Ha det bra och ta hand om dig!

2010-02-24 @ 11:35:17
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww du är så gullig mattias (tittar in på din blogg minst 5 gånger om dagen) verkligen en förebild för mig, jag önska att jag kunde vara som du och bara leva livet. ta en dag som den kommer :)

Synd att man inte kunde börja om allting :/

2010-02-24 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0