Klippning av plast Pappa

Nu har jag klippt som fan idag:P
Hatar hår;) Men det är kul att skapa frisyrer,
Jag håller på att bygga upp fakta om mig själv till GLAMBABES NYA HEMSIDA ;)
Ni kommer älska den för det gör jag redan! Åhh så mycket grejer vi ska göra!!!!
Pratade med Pappa i tele idag och han sjöng sina egna skrivna låtar;) både Mamma och Pappa kan ju sjunga;)
Älskar att vara på scenen och få er att må bra mina gull!
Pratade även med min managers idag! Så mycket på schemat och vi pratade om TV programet som vi har filmat in sååååå grymt ahahah ;)  nu ska jag chatta på msn puss puss puss
Glambabe Jessicka och min bror och Mamma

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ser verkligen att ni är bröder :)

2010-02-26 @ 13:11:57
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0