Jag känner mig fri

Får många frågor ang varför det inte står Neonberger på den nya videon, Jag har bytt bolag så alla vet:P
Och säger inget mer varför, Men nu har jag ett nytt med underbara managers och det är massa som händer.

Sitter och väntar på nya låtar och massa nytt som kommer att hända;)
Idag ringde dom från en dansk klenik och ville sponsra mig, Ja har börja tänka på det mer och mer om Kissie kan så kan ju jag:P (MENAR INTE ATT JAG SKA GÖRA MINA BRÖST) Ska kanske lägga in silikon i rumpan :) så den blir fast!

Ni kanske inte tycker att jag är klok men sån är jag!!!!
Då kommer man långt alla snackar om mig och mitt liv jag kommer lägga korten på bordet. Och bara köra nu tills jag inte orkar mer. Min nya musikvideo, Handlar om Musikvärldens baksidor! Först går Barbie Mattiaz in i ett hus och sedan så blir han en som han inte vill vara ;) Bra manus grymt smink ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0