HEJ

Igår var det Mora och wasa stugan som vi rockade på :)
Otroligt mycket folk och fy vilket drag älskar att komma tillbaka till Mora efter att man jobbat där på Tomteland.
Nu sitter jag på hotellet i Eskilstuna och ska uppträda på O`learys ;) ROCKIN FUCKING
Det är lite små kul när man ser sig själv över halva staden på affischer tänk att man är känd ;)
Idag var vi på Eskilstunas radio och gjorde ett program som ni inte får missa,
Pratade om mitt/Bandet/Homosexuella m,m
http://83.233.8.180/Radio_Tv/ArtistSpecial/Glambabe_100206.mp3
TACK TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Z

DU VAR HELT JÄVLA UNDERBAR IGÅR! ussh jag älskar dig :D

2010-02-07 @ 18:59:38
Postat av: Ruffe

Hey, hörde ngt rykte om att du blev våldtagen i Mora =s Men antar att det inte stämmer.. Eller? =)

2010-02-09 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0