Heeeej

Nu har 11 dagar och 11 städer tagit slut har några inspelningsdagar kvar och har lite semester, Men saknar ni mig så kommer ni till Freesun i Karlstad. Många av er vill se mitt nya hår ;) Det ska ni få göra.
Nu så är det massa planer för framtiden som gäller. och jag älskar det.
Jag har klippt och färgat kompisar hår dom är så snygga nu.
Jag är glad att vi har lite semester nu så man kan vila ;) Det är skönt har varit mycket farande i städer. Och så här mycket av Sverige har jag inte sett i hela mitt liv;) och alla ni är så underbara mot mig. och festerna slår allt,
Nu ska jag ladda inför alla mina nya uppdrag som gäller;)
Skriver mer snart igen
PUSS PÅ ALLA UNDERBARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0