Hatar att vara bokad



 Skulle på festen imorgon fick inbjudan av Alexander E. Men jag har så mycket nu inför spelningarna,
Är fullbokad och ska fixa det sista för showen på torsdag i Linköping!

Kul att mingla runt med alla kändisar man tycker att det är konstigt att man räknas som en själv,
Men det kommer fler gr har mycket nu och ska troligtvis ta bilder för hemsidan på Fredag.
Pratat med 2 Producenter och fått några bra demos som jag är intresserad av,

Kul att så mycket händer nu, Pratade med kändis frisören Bobby och han har vi några planer med kommer bli kul tycker jag!
Kul att så många läser min blogg. Nu har "Going down" Satt sig i mångas hjärna och det va det vi hoppades på

När hemsidan är uppe kommer ni att kunna göra allt där se bakom kulisserna på Turnén och se mer av tjejerna och alla skandaler vi gjort! Tatuerat oss och åkt till galna klubbar och alla är ju så sjukt roliga man träffar!


Vi rockar fett och detta liv ska inte bli lätt jag är här för att stanna!
Längtar till jag gjort allt som står på min lista!!!

STUDIO MIX
BILD TAGEN AV STUDIO MIX

MER KÄRLEK OCH MER SKANDALER DET ÄR SÅ JAG VILL HA DET!!!


PUSS FRÅN ERAN M@TtIAZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0