Gahhh

Men hejsan svejsan!
Jag vaknade nyss, Jag skulle gå och röka för en stund sedan, Efter ciggen så blev jag snurrig som bara den.
Tänkte att nu svimmar jag och inte vaknar mer. Min kropp skriker av smärta, Det är helt sjukt hur man kan bli så slut i kroppen. inte klokt. Jag bloggar just nu från min förra data som jag har här hemma, Den är grymt bra men när jag bloggar så blir texten här som en gröt efter som att jag har ett annat program en det vanliga internet.
Känns som att man bara vill rymma bort för en stund eller kanske för alltid,
Nu måste jag gå igenom min post (HATAR DET)
Puss på er så länge
HÄR KOMMER EN BILD PÅ MIG OCH MELISSA JAG ÄR UTAN SMINK HAHA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gosh du är verkligen skitfin både med och utan smink ;)...



Måste oxå bara säga att jag älskar att läsa din blogg ;)...



Puss till världens sötaste gaykille :*

2010-02-08 @ 12:56:28
URL: http://matuuulda.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej du söta!



Du ser lika bra ut utan smink som med :-) Du har ju så ortoligt vackra ögon som man bara kan smälta för ;-).

Kramizar

2010-02-08 @ 18:30:43
Postat av: Carro

Supersnygg utan smink oxå :)

2010-02-08 @ 18:49:26
Postat av: Frida

Lätt att du ska vara osminkad...så jävla het....

2010-03-04 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0