FAN VA HÄNDER

Min blogg funkar fan inte! Besökare rullar in och det kan ju vara därför!
Fick precis ett sms på min andra mobil av ett kärt EX,
Tror att hans kille har varit inne på min blogg och sett bilden på när jag och mitt EX pussas.
Men vem fan vet vem mitt ex är - "Ingen" ? och jag tror inte att folk bryr sig om han, För det är ju mig ni bryr er om "DIVIG JAG LÄT NU"
Hhahah så roligt det gjorde min kväll, och det roligaste är ju att han lär ju läsa min blogg
Det gjorde min kväll ska jag säga er ;) Och speciellt hans nya bild på Facebook gjorde mina dagar för evigt;)
Jag ska precis dricka te och gå ut och röka,
Längtar tills vi spelar in nästa musikvideo
Då kommer vi ha en Audition till den :) Det kommer att bli så grymt ska jag säga er,
Nu måste jag röka puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0