Facebook

Hej och hå!!
Nu vaknade jag vid 2 ganska utarbetad fast jag inte gör ett skit nu så är det massa allfall!
Jag har fått massa mail om att min Porrfilm finns ute på qx.se grattis till mitt ex hoppas han får mycket pengar nu!
TOM Andersson är en vän till mig och dom säger att jag och han finns på film (FAN ATT DOM KOM PÅ OSS)

Nu sitter jag och dricker kaffe, Ska hämta mina små syskon snart!
Sedan kommer Mamma hem och då ska jag göra en videoblogg med henne för våran klubb på facebook,
Älskar att ni gillar mig så mycket! Jag är ju bara mig själv och ingen annan.
Och är glad att jag fick kontakt med min Pappa!
HUR MÅNGA LÄNGTAR TILL ATT SE GLAMBABES DOKUMENTÄR ???
NI KOMMER ÄLSKA DEN!!
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag längtar massa efter att se Glambabes dokumentär! :) Underbart roligt när vi träffade er under resans gång! :) Och vad duktiga ni var på att prata i radion! :) Kram

2010-02-24 @ 16:41:09
Postat av: Matilda

Jag längtar sjuuukt mkt <33

2010-02-24 @ 16:56:15
URL: http://matuuulda.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart vi längtar efter att få se den! :)

2010-02-24 @ 17:00:51
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/
Postat av: Elin

Läääängtaaar som fan :D

vad är det för klubb på facebook?

2010-02-24 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0