Boken som aldrig tar slut

Mitt liv är som en saga! Och allt började i den lilla lilla staden Oskarshamn.
Jag har alltid varit världens starkaste i att alltid vara glad. Och alltid haft en Pappa som jag inte har kontakt med för han är kung på en Söderhavs Ö och där kan han stanna för jag saknar inte han!



Det roligaste är att alla på jorden ska tävla om att synas och höras,
 Medans andra inte alls vill det!
Jag bara är jag och det är nog därför jag kommer långt!
Så om jag ska dejta nån så där cirka år 233993

Så hoppas jag att det slutar bra! Men en sak är klar lite skandaler måste jag få göra för då har inte mina ANONYMA LÄSARE NÅTT ATT SNACKA OM OCH EN SAK TILL

JAG ÄR EN JÄVLA BÖGJÄVEL SOM ÄLSKAR KILLAR!
OCH TJEJER FÖR DEN DELEN MED!!

NU SKRIKER MIN SÄNG PÅ MIG!!!



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Aah! Ja, jag tyckte det jag med :P

2010-02-04 @ 00:49:53
URL: http://buttersmurfen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

pippi <3 haha :)

2010-02-04 @ 00:51:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0