Begravningen är över!

Nu kom vi hem efter en underbart vacker begravning! Och skulle gå igenom alla mina mail! och fick ett för abues alltså företaget som han hand om min blogg!


jag heter jenniefer & har ett företag som heter Zhowbiz & om ni inte ser till att han SLUTAR sprida rena lögner om mej så kommer jag polisanmäla honom ..
han har dessutom tidigare gjort en mängd påhopp mot neonberger productions & 100 % party & mig,

Jenniefer det är inte meningen att du ska gå in och läsa min blogg, Den är till för mina fans och nära och kära!
Att du vill ha det sista av min glans förstod jag, Men sluta förstår du att jag inte vill ha nått med dig att göra!
Och polisanmäla är det enda du kan ju ? Snälla rara söta du orkar inte med dig vill inte ha nått med dig att göra
DU ÄR DÖD FÖR MIG!! DU ÄR INTE MYCKET BÄTTRE SJÄLV!
Nu är hon borta ut mitt liv och det är underbart skönt! man bildar sig en egen uppfattning om människor!
Nu ska jag bara ta det lungt! puss puss på er mina underbara!
Imorgon vill jag ut och resa undra var

Kommentarer
Postat av: Tanja (powzi)

Älskar din blogg :)

2010-02-28 @ 12:16:47
URL: http://powzi.blogg.se/
Postat av: Fille!

Men gud stackare...

den där jäävla jennifer kan faan gå o ta sej :@

Stöttar dej Mattiaz sötis !<3

Jenniefer är bara avensjuk på dej !

2010-02-28 @ 12:34:06
Postat av: jenny

Har skrivit ett litet inlägg om dig i min blogg..

2010-03-01 @ 13:22:39
URL: http://www.metrobloggen.se/luckystar1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0