- Mamma och Pappa jag gillar killar -HOMOFAKTA

Ni är mina idoler pojkar och flickor!
*Ni är i ung ålder och har mig som förebild känns skönt och jag blir stolt. Jag tycker att ni är modiga som kommer ut som Bisexuell/Lesbisk/Homosexuell fast ni är under 15 det är tufft som fan! Och jag stöttar er till tusen!
*Det är många som frågar mig hur man kommer ut och hur man ska säga det!
Jag har alltid vetat att jag tände på killar var kär i mina Skådespels kompisar på Astrid Lindgrens värld.
Det var jobbigt att hålla det inom sig och ljuga och hitta på,
Tiden då jag började träffa killar så ljög jag för Mamma och min Plast Pappa att jag var borta hos min granne,
Men hemligheten var att jag blev hämtad i bil av stadens snyggaste kille och vi åkte till ett fik och pratade om livet,
Vi hade inte sex han bara berättade om sitt liv som Homosexuell och om Pridefestivalen där alla homosexuella samlas en gång och året och firar att dom är gay kan man säga, Jag drömde mig bort i fantasin och ville åka på den där festivalen. Men det var ju lönlöst hur skulle jag säga det till Mamma? "Hej Mamma jag måste åka till Sthlm för att träffa en kompis i en vecka. Nä tro inte det skulle funkat. Men fick lära mig hur Homo killar funkade, Jag var för ung för att ligga med den killen fast jag skulle vilja göra det så skulle ju han göra ett brott för han var 23 och jag var 14, Men han stöttade mig och en vacker sommar kväll så satt jag vid datan på QX.SE som är en sida för homosexuella, Där träffade jag en kille som vi kan kalla Simon som jag blev kär i! Kanske knäppt att bli det när vi aldrig hade träffats, Men så var det och den kvällen ropade jag på Mamma och sa "Mamma jag är kär" Mamma - Åh vad roligt vad heter hon. Jag- Det är han här på bilden visade hans profil bild och ni skulle sett hon blev stum och började gråta och sa ja kommer inte få några barnbarn, ( Men hemligheten var det att hag sa att jag var Bisexuell så då så gick det över och då som nu så kan Mamma och jag prata om allt som har om Sex,Killar m,m och det känns skönt.
Så om ni ska komma ut säg att ni är BI det är lättare för en Pappa och Mamma och ta en att man vänder handen och säger allt på en gång!
Men en sak är säker jag är inte Homo jag är inte Hetro eller Bi - VILL INTE SÄTTA MIG I FACK så är bara jag och den jag älskar älskar jag för att den är den och inte för att den har snopp eller pulla
LOVE AND KISS
PRIDE //Mattiaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0