VIKA UT MIG

Hej mina vänner!
Förstår inte varför alla inte bara kan leva livet! Jag är singel och varit i snart en månad! Det är så otroligt skönt! Men alla andra skaffar förhållande som dom inte trivs i ? Shit jag skulle vilja se vad som kommer hända om ett år va jag gör då! Förra året var jag tillsammans med Andreas och det var mysigt bodde då tillsammans med Marie som var make up artist, Och tog examen som make up artist, Plus att jag skulle jobba som Butiksansvarig på Tomteland;)
Helt sjukt att livet kan förändras, Pratade med Mamma nyss och hon sitter fast i Spanien helt sjukt, Efter att det varit utbrott på island så kommer ingen hem och ingen kan åka utomlands:P
JA DET ÄR INTE KUL SAKNAR MIN MAMMA!
Måste åka hem för att hämta lite kläder, Väntar på att jag ska få lgh med! Och Idol kommer hit men jag känner att jag skulle kunna söka men jag vill ju kämpa, Har redan producenter och skivbolag som står bakom mig,
Och det är ju er fans som lyssnar på mina låtar det är därför en artist klarar sig;)
Nu ska jag ringa S och se hur vi ska göra med allt;)
PS JAG KOMME VIKA UT MIG SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0