Jävlar så dålig jag är

Alltså just nu sitter jag naken i sthlm:P HAHAH det kan låta roligt! För vi har tvätt dag!

Under den här tiden har jag minglat runt och jobbat. Kommer att åka till Karlstad snart för att ta hand om alla mina kunder;) Så det kommer bli kalas kul! Sen nästa helg ska jag på planeringsmöte! Så nu jävlar är det full rulle. Bra att jag har skaffat mig världens bästa sommarjobb;)

 

Imorgon står jag på gallerian i sthlm och ska sminka;) Då kan alla komma och hälsa på mig! Nu ska jag dricka mitt kaffe puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, missa inte min blogg, http://astridsstjarnor.blogg.se :)

Ha en bra dag!

2010-04-10 @ 11:17:23
Postat av: Alexandra

Hej du! Träffade dig i gallerian idag, väldigt trevlig var du :) ville bara berätta att du är såå lik killen jag var kär i när jag var typ 14 haha! Alla har alltid sagt att han är bög, borde väl inse nu att det kanske stämmer ;) Puss!

2010-04-10 @ 17:14:39
Postat av: issabroman

Hejsan Mattiaz.

Har en liten fråga till dig angående låten ''Skandalen''. Vem är killen som rappar på engelska mot slutet av låten. Jätte glad för svar. Tack på förhand.

2010-04-11 @ 14:09:26
URL: http://issabellebromans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0