Alla pratar om Kissie

Jag har haft mina bråk med denna tjejen! Men jag är 22 år och orkar inte bry mig! Hon beter sig som en snorunge och tror att hon är nått, Hon har bara sin blogg och det är det som hon lever för jag är Stylist.Artist och Skådespelare, Jag har mer att komma med! Hon förstör bara sig själv!
Och bråken som Amir och Kissie har hahah barnsligt som fan!!
JAG ORKAR INTE MED PERSONER SOM ÄR SOM DOM! Får ju alltid höra hur desperata dom är till media!
Amir har skrivit till ett Radioprogram att han vill vara med där hahahah PINSAMT!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Nä nu får vi inte vara elak ;) fast åt andra sidan så är ju Amir rätt så pinsam ;)

Klockrena bilder hittade du också ;)



kram/ Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0