Så här ser det ut!

Mattiaz syns i ”Ullared” på Kanal5 i höst  
 

14.09.2009 08:22



– Jag vill bli känd. Eller kanske ännu hellre igenkänd.
Chansen att Mattiaz Björling, 22, ska nå dit han vill ökar i höst, när han syns och hörs i realityserien Ullared och ny singel och musikvideo.

Sommaren har varit hektisk för Mattiaz Björling och nu tycker han det är skönt att landa hemma i Vimmerby en stund.
– Det har varit helt sjukt. Jag har jobbat överallt – som musikalartist i Tomteland i Mora, som frilansande stylist, mestadels i Borlänge, och så fick jag en manager och har spelat in tvprogram och...
Det började för flera år sedan som barnskådis i Astrid Lindgrens Värld. Sedan har han varit skådis i Salvestaden i Kalmar, uppträtt på Sommartorget och Allsången i Storebro – sedan blev det alltså musikaler, och styling.
– I sommar har jag stylat stora artister och det som ledde till en singeln var när jag fixade Discocrew, Sveriges svar på Aqua, till deras musikvideo Husvagn. På releasepartyt  Fick jag en idee, Att jag ville göra en låt Och det var på den vägen det gick till ju. Singeln Mattiaz ?????  släpps i oktober och snart ska han spela in musikvideon i Karlshamn.

Författare: Rebecca Forsgren Malmström


Kommentarer
Postat av: Amanda Salonen

Fasiken va roligt att det går bra för dig vännen. Håller tummarna för att du hittar allt för att kunna genomföra precis allt du vill göra<3

2009-09-15 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0