Ingen fest för min del!

Tjena på er! Barbie här! Hahah Ne nu ser ja då fan inte ut som en Barbie!
Igår var jag och drack pytte lite vin hemma hos Elin Med Ehlin! Mys pys var det men fick gå hem tidigt! Måste tänka på att sova och träna rätt! Idag pratade jag med min Manager! Ska planera och skriva all rekvisita som behövs till Musikvideon!!
 


Sedan pratade jag med min Producent i Discocrew! http://WWW.DISCOCREW.SE
Dom är så underbara! Nu blir det remix på låten när snyggingen Gabbe kommer hem!
Om ni är nyfikna på mina vänner så finns deras låtar och Musikvideos på Youtube! Är blandannat stylist åt Discocrew Och Snyggigarna kommer att synas i min video!
 




Jag vet att jag fått inbjudningar till fester! men kan inte gå visst man kan ha kul utan sprit! Men det kan inte jag!!!

Nu kommer alla tycka att jag låter som Gynning! Vill inte att ni små läsare ska banta JAG HÅLLER MED GYNNING TILL 10000 PROCENT. Men ni som behöver banta ska banta!!! Efter som att jag måste bli skit snygg till Musikvideon så har jag fått många bra sponsorer fått många mejl om att alla mina bilder e redigerade! Visst en del är det men nu ska ni fan få se sanningen Och om ni nu skickar mejl att det är Droger i Men så visst! Vi kör på det jag vill vara i 7 himmlen!! !!! !

                                      .::.::.:::: OSMINKAD ORAKAD! OTVÄTTAT HÅR.::.::.::.::..

MINA SPONSORER ÄR

http://www.bodystar.se
 
..................................




Storsäljaren!
Super Slim bantningspiller 30 st. för 30 dagar
Vill du gå ner i vikt några kilo eller har du övervikts problem och är besviken på din sökning efter en effektiv viktminsknings produkt, så är idag din lyckodag.

Du har just hittat en viktminskningsprodukt som ger dig oöverträffat resultat och verkligen fungerar.
Du behöver aldrig mer oroa dig över att ha ett allvarligt viktproblem igen!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Herbal Slim 30 kapslar för en månads användning.
Herbal Slim är 100 % naturlig produkt som endast bygger på naturliga ämnen och utan kemiska tillsatser.
Producerad enligt GMP och innehåller extrakt från Sevilla orange blomman (daidaihua) och Lucid ganoderm (lingzhi) och växten konjak samt övriga örter enligt Kinesisk vetenskap om örter och dess viktminskande egenskaper.
Komponerad för att förbättra fettförbränningen för midjan, lår, bak och ben.
Örterna har använts under mycket lång tid och har även detoxeffekt och inga biverkningar har noterats. 
------------------------------------------------------------


Skiter i vad alla kommer säga! alla säger du är redan smal! Men det tycker dom!
 JAG SÄGER INTE ATT ALLA SKA SVÄLTA!

Men om man vill gå ner i vikt så testa dom här! För det ska jag göra! Och Det är min Sponsorer och är jätte glad över ett samarbete tillsammans med dom och jag kommer göra reklam
Så TACK BODY STAR FÖR ATT NI BLIR MINA NYA SPONSORER!

Tack till alla andra sponsorer!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag och min PlastPappa till Västervik! Och lämna in min nya mobil ja köpte i går som gick sönder på 2 min!

Så ska kräva en ny och en ny modell! Får en annan mobil av min Mamma som alla ni Sponsorer och alla ni som vill arbeta tillsammans med mig kan ringa på Har mitt privat nr kvar till er andra som ska ha det!!!

 

 

 

PUSS SMEK OCH HÅNGEL SÅ HÖRS VI SNART !!!

PUSS FRÅN ERAN MATTIAZ OCH INTE MATTIX!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Miffo Mua

Jag håller faktiskt med Gynning ;)

2009-09-17 @ 21:58:43
URL: http://lizmakeup.blogg.se/
Postat av: Angelica

Funkar Super Slim bantningspiller bra? Tänkt och test på dom. Men vet inte om dom funkar..

2009-11-09 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0