Dagen

Hejsan!!



Idag har det varit full rulle! Provade mina Slim idag:)
Känner mig väldigt på topp! hahah tror att det kommer funka kalas!



Idag så skulle jag lämna in min Mobil!
Man hörde ju inte när den andra pratade och tyckte att det var konstigt,
Åkte till Elgiganten Och pratade med personalen!
Han kollade på mobilen och frågade tog du bort skyddsplasten när du pratade med den personen i tele!

FATTAAA DET VAR DÄR FELET VAR HAHAHAHAHHAH HUR BLOND FÅR MAN BLI?
Men men nu funkar det som den ska!  BLOND BLOND MEGA BLOND!
----------------------------------------------------------------------------------------------


Pratade med Sponsorerna idag kommer få massa saker hemskickat!
I morgon kommer jag att åka till Borlänge tillsammans med min Lillebror Amandus!
Ska till atelje liva och göra en renovering! Hår.Vaxning.Plock av ögonbryn m,m
Kommer bli skönt, Ska fixa min brors hår! Fan man glömer nästan bort att man är frisör!



Skriver inte så mycket om Mina Syskon för att jag inte vill att dom ska blandas in i skit!
Men Älskar dom Otroligt MYCKET!!!!!




Nu är min vän Joanna här med sin son Leo! Och hennes Mamma och syrra! Kul att träffa vänner man haft förut!
Som man tappat kontakt med när man flyttat! Joanna och jag Var bästa vänner när ja flyttade till Vimmerby! En otroligt öppen glad.Rolig.ÄRLIG.Knäpp,grym vän!!! Våra tider har varit så jävla roliga! Och det är sånt man tänker tillbaka till! Vi hade samma Modellagentur då ;)  Nu är hon Mamma och har en son snacka om att tiden går fort!



Styling bye me
-------------------------------------------------
Skriver snart igen! Är så taggad över Musikvideon nu!
Längtar som fan!!!


Tjejen här under är min Manager och har hand om mig som Artist! OTROLIGT VACKER/SNYGG! Och helt fucking underbar Manager!! you rock my lover!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0