Mamma kommer hem!

 

Jag älskar höstens färger! Det skulle vara grymt att plåta utomhus idag!
En fågel viskade i mitt öra, Idag sak Annastacia min bror tjej modella! Grymt bra jobbat honey!
 
Blivit bjuden på fest på Fredag Silikonbruden Donna ;) Visst ska man dit skulle vara as kul!
Varför ska Bögar vara med blonda/Mörkhåriga tjejer som är platik opererade?
Den frågan sitter jag med idag! Jag har bara gjort mina läppar! Men måste göra nått mer känner jag!
 
Musikvideon som jag spelade in! Då hade jag inte gjort mina läppar! Men jag älskar att göra sig snyggare!
Det är många som vet vem jag är just nu! Men ingen vet vart jag är Mohahahah!
Försov mig idag med! Fan med!  Hahha men nu är jag på plats! Idag rinde mina stamkunder! Nu ska jag allt börja klippa!
 
Ida min vän i Mora! Ska läsa till frisör lätt att jag klipper mig hos henne! Snyggingen alltså!
Annsofie min otroligt braiga bästa chef! love you! En bättre chef kan man inte ha! Men nu är hon min vän! Och inte min chef!
Känns som att det är Massa att göra idag! Måste fixa och trixa! Ne nu hinner jag inte skriva mer Nu ska jag kämpa mot sjörövare! och banditer!


Innan läpparn blev snyggare
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0