LIVET

Den här världen kan vara en farlig plats!
Och så mycket kärlek som går till spillo,
När man hittat den rätta. Brukar det bli fel

Ibland vill man bara försvinna
Vi måste hålla livet uppe
Man ska inte känna sig ensam
Det finns nån för alla!


Livet går upp och ner
Vänner kommer och går!
Men familjen finns alltid kvar

Vi lever bara en gång!
Minnen blir till skratt och även tårar kan komma
Lev och ha kul medans vi kan!
- - - - - - - -  -- - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - -  -- - -



Mattiaz-
 
Jag vill tacka alla nära och kära för alla tider man fått med er
Och alla tårar jag fallit.Ni ger mig stöd och hjälper mig att visa vilka vägar jag ska gå
Många av er skulle kunna dö för min skull!
Och tackar er för varje gång ni ger mig råd
Jag lyssnar, Men jag tar kanske inte alltid tar in det!

Om jag skulle ge er en sak! Så har ni alla få en nyckel till mitt hjärta!
Där ni alltid har ett rum som är vackrare en en bal på slottet! Där har ni värme!
Där har ni ett kontrakt som inte går att förstöra! Om ni vill flytta ut så måste ni säga upp det! och det är 5 månaders uppsägning! Och hitta en som tar över efter dig !
Och det här är inte slutet på den sagan som är skriven!
Det här är början på en resa som slutar när tiden är inne!

JAG ÄR MATTIAZ --


Den där killen som är glad! Och ger energi till er!^^
Och ger livs gnistan som blir en kick som blir mer en ett OH OH OH!
Jag är här för att stanna!

Från En liten luffare i smålands skogar som rymde från barnhemmet och träffade Luffaren en tidig sommar morgon,
Till att se ljuset och komma till nangijala Där Han möter sin bror igen!, !
Och att vara Tomtens Energi fulla Nisse- Med glimten i ögat och lyser med sin glans som bara tomten visste fanns!

Väskan är packad för mer äventyr!
Och ta min hand så ska vi börja leva!

 


Kommentarer
Postat av: elin

du va sjukt snygg i keps :D

2009-11-06 @ 22:58:14
Postat av: jessie

du var riktigt fin på den sista bilden ;)

2009-11-12 @ 11:46:00
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0