HAHA

"bilden är snodd från Amirs blogg"

Gud va många som snackar nu bloggare och allt folk som jag aldrig hört av förut har börjat höra av sig. Hörde idag att Amir "Gaybloggen.com" inte ville lägga upp min video och stödja mig på sin sida för att jag var en "Amir-wannabe" hahahahahahahaha jag tror jag dör! Skulle jag vilja vara en liten rund ungjävelsbloggare? Nej nej nej
så har han snackat skit om min kompis Robin med som är frisör i videon att han försöker se ut som Bobby??  nej nej nej  och att jag har en FAKE BARBIE TATUERING!!!!  VAAAAAAAAAAAAA? den är så äkta som den bara kan vara??   Tack KISSIE snälla du för att du gillar videon ialla fall och Amanda Vardet ni är mina nya BFF´S!  PUSS!

Sen videon blev mest besökta på Youtube så har min telefon gått varm HELA dagen! sms och samtal!  inatt ringde en transa tom och ville skicka en demo till min manager!!!!!!!  mitt inatten????? hur tänkter folk egentligen????  stackars min manager han kommer nog få hela gay-sverige på sig nu!!! hahahhaha

jag vill tacka alla för allt stöd trots alla hatmail och dåliga kommentarer men FATTA!!! JAG SKITER I ER!! JAG ÄR MIG SJÄLV OCH KOMMER ALLTI D ATT VARA DET!!!!!  Försök förstå det någongång!  och så hörde jhag ett rykte idag med att jag hade knullat mig fram till det här och ahhahahahha jag dör igen. vlket skitsnack!!

puss påer alla nu jävlar åker vi!

Kommentarer
Postat av: Ramona Wallén

Trevlig resa till karlstad.. hoppas du får en rolig tripp! Helt rätt Mattiaz.. bry dig inte om va dem andra säger å skriver.. du e ju skit duktig!!! Du har mitt stöd till 100% u know! Du kommer gå långt.. !! Så d så!! =) Värsta mys killen!

Puss å kram vännen så hörs vi.. tänker på dig!

2009-10-10 @ 22:37:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Ramona Wallén

BTW... när allt lugnat ner sig lite (om d nu gör d..haha) så e d väl dags för dig att komma ut en tur till Bålsta igen å hälsa på oss!!!

(skrev ju fel blogg adress ovan.. denna ska va den rätta!!) Tuuudeluu! =)

Postat av: Veronica

Det är rätta takter! Stå på dig och va den du är! Du kommer gå långt även om inte folk nämner dig på sina bloggar! :)

Puss och kram!

2009-10-11 @ 02:29:51
URL: http://trixicool.blogg.se/
Postat av: Danny

Jag gillar låten !!! kommer spela den på alla förfester !!

pöss /D

2009-10-11 @ 13:52:22
Postat av: Olof

Skit i vad alla säger! kommer alltid vara avundsjuka människor på allt . din video är jätte bra och låten med ! go Mattaz!

2009-10-11 @ 15:26:40
Postat av: * K Y S S A R

Tjena har precis hittat hit. Rolig blogg. Vi får se om jag kommer att följa den, men jag ger den en chans nu iallafall. KOlla in min så blir vi bäztisar! hahaha



sköt om dig. ciao

2009-10-11 @ 18:51:15
URL: http://kyssars.se
Postat av: Chris

Hoppas mitt inlägg om din låt var OK, tycker du verkar va en hel skön kille!

2009-10-11 @ 20:53:50
URL: http://chriswalldoff.blogg.se/
Postat av: Anki

Det dr är bara ren avundsjuka och vi vet bättre än att bry oss om va de säger! Hade du inte haft talang så hade du inte varit där du är nu!



Jag saknar dig fan!!

Puss och kram din Ankibanan!

2009-10-11 @ 22:43:10
URL: http://gonzza.blogg.se/
Postat av: IGVinc3nT

nu äre såhär att jag skulle verkligen behöva din msn , så vore fan glad om du mailade den till mig !

2009-10-11 @ 23:17:46
Postat av: MacceeJ

Hej Mattiaz :D! Längesen nu, Adda min msn, har lite att prata om. [email protected]

2009-10-11 @ 23:24:38
URL: http://macceej.blogg.se/
Postat av: Din snobben!

haha ska jag vara Bobby kopia??

Visst han är bra snygg, Men jag är mig själv totalt fullt ut.. Och låt folk försöka sätta oss på plats med allt.. Visst har jag fyllda läppar men jag älskar det :)

2009-10-12 @ 17:46:04
Postat av: Jösses

Jättefin och jättebra att ni är er själva och står för de, för de gör ni verkligen, och de e hur bra som helst!

men kan ni inte snälla för guds skull sluta försöka vara några jävla pop-divor? nej Mattiaz, du har ingen stjärnstatus, och nej, ingen bobbykopia där inte, för .. blööääeek!

2009-10-13 @ 12:34:36
Postat av: Johan

Det är viktigt att tro på det man gör, och fortsätta att göra det i både med- och motvind. Fortsätt så tycker jag!:-)

2009-10-14 @ 16:05:09
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0