PORRSTJÄRNA

1-  Idag  måste ni ge mig bra energi!
2 - Idag ska en modellagentur kolla på mig! Ska göra jobb nere i Spanien! Blir not att jag flytta ner där!



VARFÖR?

Jag vill inte sitta  och ha tråkigt i livet!
Det gäller att leva här och nu! Man måste kämpa! Jag förklarar hur jag mår! Och hur jag känner mig.Kan inte förklara allt som hänt, Men det gäller att må bra och känna sig trygg i sin vardag!



Kommer aldrig ge mig, Är här för att stanna!
En skandal är inplanerad!  Nu måste jag städa! så att Mamma blir glad!
Det är ett måste kan jg säga er! Jag vill åka utomlands nu!

Vill ni veta?

Jag planerar mitt liv lite smått!
Har fått 2 stora och roliga inbjudningar till fester över halowen!
Vet ej vart bara;) Ska fixa allt!
Ska ringa MF I da med det är ett måste !
Mer blogg inlägg kommer!

 // M

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Gfrörer

Hello darling :)



Ska vi ta o rocka loss ??? Vill åka iväg jag med från denna gråa sverige :)



Baby oh oh oh... saknar dig så :)

2009-10-22 @ 15:46:51
URL: http://muym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0