Mattiaz - Fira jul idag! Glad Påsk! Happy new Mattiaz hahahah!


.Mattiaz Aktuell med att göra ditt liv bättre.

Den 22 åriga killen är svår att få tag i när vi försöker nå han!
Efter några samtal så svarar han, Med en glad röst och energi som bara går igenom telefonen!

Mattiaz har fått mycket bra igenom alla Homofobiska ord  som skrivits på hemsidan YouTube,
 
Han är en kille med kött på benen,Hans vardag kan se olika ut!
Det talas om att han ska spela in filmer i Spanien, Mattiaz skrattar och säger- Självklart om det är snygga killar så ställer jag upp!
Han har tidigare arbetat som glamour dansare, Och bara han trivs med folket, Så gör han det han mår bra av,
 
Modell uppdrag i Spanien i December!

Killen är här för att stanna!
Finns ett original och det är jag säger han,
Jag vill inte bli känd för att jag bloggar, Eller en skandal.
Jag vill lära människor att ha mer kul, Leva livet och inte ha så enformigt
Vill man fira jul idag så kör!

Vart i världen är du just nu?

Mattiaz svarar där jag kan vara mig själv. Och trivs som bäst!
Det är där jag har min underbara familj som är mina bästa vänner i livet
 


Nu är det snart premiär av "Ullared" Hur känns det?
 
Mamma som just nu är i Spanien och jag gör ett grymt program som ni inte kan missa!
Jag kommer  att visa hur bra jag funkar med min Mamma som är min bästa vän och det som alltid ställer upp!
Ville ta med henne på en rolig grej, Och att spela in ett TV Program med Mamma är inte många som gör i detta liv!
 
 
Vad gör du om 5 år?
 
Om 5 år så har jag blivit mognare, Och lever livet,
Jag har en pojkvän som Älskar mig för den jag är och inte alltid för det jag gör Och inte gör mig illa!
Jag är singel nu, Men redan varit förlovad, Men det mistaget gör jag inte om.
Så vi säger att jag har levt livet och kommit ut med en bok,
 
 
Om du åkte till en öde ö vad skulle du ta med dig 3 saker?
 



1, Min Mamma -För att jag har så kul med henne
2.Styling väska -Man vet aldrig om det kommer en Lyxkryssning åkandes förbi då måste man vara snygg
3 Mina vänner -Lägger dom i en väska Ann Sofie, Lena. Robin. Och alla som får plats Alla nära och kära!
 
 
Hur känns det att vara "Kändis"
 
En är jag inte Madonna, Och jag är ingen kändis men igenkänd är jag! Och om jag nu blir kändis,
Så är det för att jag lever livet! Och inte gör som alla andra!



Vad tänker du när du ser denna Modell bild från förr?
Hahaha. Mycket ska jag säga dig! Sabina skulle klippa mig  dagen innan jag skulle fotas.
Det blev grymt snyggt! Den bilden ger mig minnen, Att jag aldrig ska vara svarthårig


Missa inte oss  på kanal 5!




Mer kommer det kan jag lova:)

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

JAA!! Tänk vad kul vi skulle ha vara på en öde ö!! God jul:)

2009-10-21 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0