Svar på lite kommentarer!


Fick en kommentar om att det är bra och svara på kommentarer och ja det är det och jag har tänkt göra det men jag har haft så fullt upp förlåt. Sen är det väldigt många kommentarer men jag försöker välja ut några som ja tror många andra vill ha svar på kanske =)

Har inget bra system än på det här om jag skall svara direkt i kommentarer men det verkar lite rörigt men jag skall försöka komma på nått bra! För jag uppskattar verkligen era frågor och kommentarer det är jätteroligt! Och blir lika glad varje gång!


Johanna:

vart har du köpt din tröja du har på dej i musikvideon ? den där anything ken can do barbie can do better? Du är bäst fast det vet du säkert redan !! pussssssss :*

Svar:
Den är specialgjord för videon! Men företaget planerar att trycka upp en specialupplaga för det är många som frågat nu.



sebastiannn:

Hej ! Mattias, kommer du ihåg mig från Oskarshamn ? det var ett bra tag sen jag såg dig, men jag kommer allt ihåd dig ;) min pappa jobbar på ninos pizzeria ni bode högst upp :) kommer du ihåg mig ?:D

Svar: Nej tyvärr! Förlåt =)  men skicka mig gärna ett mail!



Rebecca:
hur få håret sådär snyggt vitt? har bara blonerat 1 gång och tonat 1 gång me silver toning.. tror du det räcker me toning och silvershampo eller måste man blonera igen?? vad är din favorit blondering??
hoppas du har tid och ork att svara och att jag inte tråkar ut dig! :)

Svar: Det beror på vilken grund man utgår ifrån, om du är mörkhårig bör du uppsöka frisör som hjälper dig.
Annars är det bara och expremintea! Varje gång jag blonderar mig så gör jag det bara på utväxten för det sliter så mycket på håret.



Anonym:
HALLÅE? VILL DU GIFTA DEJ MED MEJ? (A)

Svar: Det beror på vem du är och då! Men jaa kanske det? Maila mig! puss



Jonnie:
Hej ursäkta mig lite, men tycker du inte själv att du e lite FÖR mycket ????

Svar: Nej man kan aldrig bli för mycket! Och hur kan man vara för lite? haha nej då men jag har väl inte gjort så mycket har inte varit på plattan och legat runt än =)



Ricky:
Läste att du va singel , hur gick det me killen från mora då i sommras som skulle komma å hämta dej me taxin efter en misslyckad tåg resa ? :)

Svar: Va?`Detta har inte ens hänt? Var tillsammans med Martin då!  Däremot har Feffe skjusat mig massa men det är min kompis bara. Misslyckad tågresa? fattar inget.



Rebecca:
vart bor du? :)
och om folk skriver sina bloggar brukar du svara då? alltså på kommentarer? :)

Svar: Just nu bor jag lite överallt, och jag brukar svara ibland men ibland missar jag tyvärr för det blir såmånga men jag skall försöka bli bättre!



Anonym:
gör du din design själv ?:)

Svar: Nej jag har fått hjälp av Jenny och Marcus!


Kommentarer
Postat av: Bella

kul att du tar dig tid att svara på kommentarer :D

2009-11-08 @ 23:41:31
URL: http://bellahz.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din personlighet, så skön, så fin personlighet, så cool, så söt. RIKTIGT ÄKTA! ÄLSKAR DIN PERSONLIGHET, DU KMR LÅNGT PÅ DET! FORSÄTT SÅ :D

2009-11-08 @ 23:43:13
Postat av: Anonym

jag diggar dig!

2009-11-09 @ 00:04:34
Postat av: Malina

Hej!

Gillar din blogg skarpt!

Skit i alla elaka kommentarer fortsätt med det du gör! Dom är bara avundsjuka!



Ett litet tips till din blogg.

Sett att du gör flera inlägg om dagen och för att underlätta för läsarna att de inte missar något så ändra antal inlägg som visas på första sidan.

Standard på blogg.se är 15 inlägg på första sidan.

Hänger du med på vad jag menar?



Kramiz

P.s Lätt att jag ska ställa klockan på ringning för att få se dig på Tv igen :-)

2009-11-09 @ 00:10:48
URL: http://fruandren.blogg.se/
Postat av: jjossssie!

heeej!

jag vet inte rikgit hur stora oddsen är att du ser just min kommentar men jag tänkte, ey what the fuck man lever baa en gång. Jag måste bara säga att jag stör mig grymt på alla som säger att du är patetisk och sån skit för det är du verkligen inte, men u dont need me to tell you that ;) haha men jag ville bara säga att din låt är min nya party låt och varje gång jag hör den så lyser mitt ansikte upp i ett sotrt leende, bästa låten ever! och sen ville jag även säga, fortsätt PRECIS som du gör, och låt inget hindra dig. du är gryyyyyym! glöm aldrig det :D puuuuuuss

2009-11-09 @ 00:35:02
URL: http://jjosssie.blogg.se/
Postat av: SWEET KAYLEE

Alla ger dig komplimanger för ditt utseeende och din attityd och "image" osv men JAG vill ge dig komplimang för ditt väldiga bra sätt att skriva! :)

2009-11-09 @ 05:48:43
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: jesusflikkvähn som nt e 100%kristen (H)

hejhej (:



förlåt att jag frågar, är lite skadad i huvudeT (A)



men.. är du bög ?. har hört det..

2009-11-09 @ 14:12:49
Postat av: Louise

Haha så jäkla skön. Jag vill ha en kompis som dig vafan! Puss

2009-11-09 @ 16:34:39
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: roger

hej matiaz hoppas du inte blir sådär redd eller nått nu :P men jag är en bi sexulell kille som såg dig på tv ulared på kanal 5 och var så sjukt glad av att jag äntligen hittat din blogg jag vill gärna komma i mer kontakt med dig så snälla har du msn så ada mej gärna [email protected] snälla hör av dig om du såå vill smsa eller nått snälllllaaa hör av dig p.s du e värkligen sjukt söt<3 0739977021

2009-11-09 @ 18:54:45
Postat av: roger

hej snälllllaa mattiaz har du msn så snälla adda mej [email protected] jag är kille och bi så snälllaa jag lovar detta är inget faik eller ett medelande för att lura dig jag vill koma i mer kontakt med dig snälla hör av dig 0733977021

2009-11-09 @ 18:59:25
Postat av: mikaela

hej Mattiaz :) har kikat in din blogg några gånger nu & jag diggar dig mer och mer för varje gång, & det gör jag även i verkligheten. Jag kommer aldrig glömma era hemmafester som du och din bror hade i Vimmerby, då du alltid ville fixa oss tjejer i håret osv, sjukt roliga fester verkligen :) tycker det är tråkigt att ni inte har dom så ofta längre men kan förstå att du har fullt upp :)

hoppas du inte har glömt mig och festerna :p

Kram Mikaela i Storebro

2009-11-09 @ 21:33:20
URL: http://mmsi.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du är så jävla grym! :)

2009-11-09 @ 22:19:19
Postat av: hanna

haha, känner mig nästan som alla andra nu men måste bara säga att när man hörde låten på vakna med the voice så blev man seriöst helt såld på den. man blir glad när man hör den, oavsett hur depp man var innan. och det är ju så det ska va, ellerhur?! vet inte om det är nått å ta åt sig av det ja säger eftersom att du lär höra det ett antal gånger varje dag. (känner dig ju verkligen inte) men hela du utstrålar en underbar personlighet och dina vänner måste va riktigt glada över att känna just Dig! keep on. you rock.

2009-11-09 @ 22:59:07
URL: http://hannastromfors.blogg.se/
Postat av: Karin

Den där tröjan där det står "Anything Ken can do Barbie can do better" är ren bullshit att den är specialgjord! Jag har nämligen en exakt likadan tröja som jag köpte på Rockhouse.

2009-11-10 @ 11:42:36
URL: http://kary.blogg.se/
Postat av: Anja

HEEEEEEJJJ ÄLSKAR DIIIIIIIG MATTIX

2009-11-10 @ 13:02:34
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0