oh oh oh!

Fattar inte vad som hänt vaknade i morse med 57 nya sms i mobilen och 22 missade samtal hahhaah alla hade hört på radiopogrammet The voiese på kanal 5! dom hade pratat om mig i 10 minuter tydligen och visat videon! och sen lagt ut allt på sin hemsida helt otroligt. Sitter med en bruten nagel i linköping nu och är på väg till gaykryssen där jag skall uppträda ikväll fan va roligt det skall bli! ringde en jornalist nyss till mig men batteriet dog i telefonen så ring upp mig igen efter 2 om du ser det här!
tack alla ni som skickar kommentarer och mail till mig som är snälla. och förlåt att ja inte kan svara snabbt är så mycket nu! ni förstår inte! jag skall ge er allt ni vill ha och ta det jag ger! gud ja är trött nu skriver mer sen!  vi ses i kväll på kryssningen hoppas jag! puss och smek!

Kommentarer
Postat av: Caroline ;)

Mattiaz du fan den skönaste jag sett!

Önskar att jag hade en kompis som alltså!

Du är så jävla ball!!

Och du verkar gilla rosa med, hahah, det är min favorit färg!

OMG, du är ju för bra för att vara sann!

Puss & Kram

2009-11-05 @ 14:32:04
Postat av: jennie

hej hej! måste bara säga att jag blev helt såld på dig när jag såg dig i programmet "ullared"..skönaste människan ever! sen skulle jag gärna vilja veta hur man kan få bli stylad av dig...min stora dröm just nu :) du kan väl höra av dig!



/ jennie

2009-11-05 @ 17:27:13
Postat av: olivia

du är sjukt söt !

2009-11-05 @ 17:48:53
Postat av: luffi

Heii!



Såg din video på tv i morse, och tänkte vem är det!? Han känner jag så starkt igen! Efter en dags funderingar så kom jag på det! Vi har skrivit på QX när jag hade det(tog bort den för bara några månader sen) Hur som hellst så ville jag mest bara säga Grattis till att den har synts i tv, och att du har fått så mycket publicitet på grund av detta! Keep on Boy!



Kramar Luffi.

2009-11-05 @ 19:10:23
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Mathilda

vadå bor du i Linköping? :D:D

2009-11-06 @ 15:19:41
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Postat av: G

Hej

jag såg dig på gaykryssningen haha

diggar din stil o håret! helt jävla snyggt!

take care

kram

2009-11-12 @ 04:59:10
URL: http://kawaiihime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0