Mattiaz Svarar

maria:

Hej Mattiaz=)

Mycket Bra blogg och gillar din musik!!

Drömde precis om dig att jag var kär i dig och vi gick i skolan. Vi skulle ha praktik och fick inte se dig i 2veckor.Så det var jobbigt för längtade efter dig.

Jag läser din blogg då och då och var kul att du var nu i min dröm. Gillar drömmar där jag känner mig kär.
Undrar om du gillar både killar och tjejer?Vill gärna att det finns hopp till många tjejer där ute att kanske få bli din någon dag=)
Jag själv är upptagen, men tycker att du ser mycket bra ut och verkar mycket trevlig.

Finns det hopp till tjejerna?Är du hetero?Bi?gay?
Är förvirrad för du ser inte gay ut...

Många kramar till dig!!=)



Tja Maria!

Tack försöker att få bloggen att gå runt, Men man hinner inte mycket ska du veta :S

Jag gillar allt:) Låter kanske lite konstigt men jag faller för personligheten!
Ta hand om dig kram Mattiaz

hejsan , hej, hej, hej ^^
 
hur står det till med dig en sån här härlig dag?
  nej nu ska jag komma till saken..
 
jag har då funderat på en sak ett tag det kanske kommer låta lite galet med det bjuder jag på ^^
 
   när jag läser din blogg så får jag nästan ont i kinderna av att jag ler så mkt. du är en rolig person och du kan verkligen bjuda på dig själv  ( på ett bra sätt så säga )
  och om någon hade frågat mig så här.
- om du skulle få göra vad du ville under två dagar vad som hälst liksom vad skulle du vilja göra då ?
 
vet du vad jag skulle svara :D jo det ska jag tala om. jag skulle lätt vilja umgås med dig i två dagar. :) du är en sån där kompis man bara vill ha i sit liv en sån som man bara vill gå fram och nypa i kindera ..
    du lever livet. precis som jag vill göra och då tänkte jag att du kanske skulle kunna ta med mig och min kompis på två dagar skandal ^^ oki jag vet att jag just nu är en väldigt främande tjej för dig och du tänker men gud vad är det här xD men jag är rak på sak och jag kan inte få fram det jag vill på ett bättre sätt.
    nej  men jag hoppas du fattar vad jag menar.. jag vill liksom umgås med dig i två dagar eller spelar fan inge roll om det är i två dagar.. vilket tjat om just två dagar men btw tänk på saken.... ^^ skulle vara kul och om du känner Shit hon verkar galen här 070????????? så släng iväg ett sms till mig så kan du få lära känna mig.. =) eller ja ¨nåt sånt :P
  haha nej nu känner jag mig som värsa stalkern som står utanför dit fönster å verkar desspi.. xD
 
 
jaja nu har de här inlägget blivit för låååångt.. ha det bra Mattias. och skulle vaa trevligt att få svar :D// Puss och kram Therese ^^


Hej Therese!

Jag mår kanon bra;) Tar det lite lungt efter allt  har varit och spelat in ett nytt TV program så är lycklig att jag kommer att få göra mer TV jobb i framtiden ;) och det är tack vara alla er som läser min blogg och såg mig på TV;)  

Jag tycker att det är super kul att få ett speciellt mail som detta;) 
Klart du skulle kunna få vara med mig i 2 dagar :) Tänk va mycket kul vi skulle kunna ha ? 
Jag tycker inte att du är galen ;) tycker att du är tuff som vågar!!! 

Tack för mailet;) kram kram Mattiaz
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0