God morgon!



Tänk vad livet kan förändras på så kort tid.

För ett halvår sen slutade jag mitt jobb på Santaworld uppe i Mora där jag arbetade som Nisse i en butik,
 väntade med spänning på att Ullared skulle komma på TV det var tider det :)
Åkte hem till familjen i Vimmerby för att vila upp mig. Sedan åkte jag till Karlstad där jag skulle spela in min musikvideo,  att allt skulle gå så fort hade jag ingen tanke på. I somras hade jag ett förhållande men det sprack för att det inte funkade med distansen m,m helt sjukt. Därför är jag rädd att skaffa ett förhållande vet ni varför? Jag har inte imot färgade personer men att bli dissad av en person som väljer en färgadperson framför mig var så jävla pinsamt.Här kommer jag som ser så svensk ut.Men jag dög inte då väljer man en som kommer från Afrika! 


Nu sitter man nästan i samma sitts som jag gjorde då

Nu väntar man med spänning på att TV programmet ska komma ut och på alla roliga saker som kommer att hända. Livet förändras och jag hoppas att man hittar en trygghet snart, Inte roligt att bo i en resväska, Men trivs med min underbara sambo har aldrig haft så kul som med dig Nathalie tack för alla tider vi har och kommer att få tillsammans.Det konstigaste är att man kan inte jobba på ett vanligt jobb som alla andra gör,
Har inte ens sökt jobb för att folk vet vem man är,
Så man får ta dom ovanliga jobben och det är stressigt.
 Utseendet ska vara på topp och man ska vara glad hela tiden,
Men jag fixar det!


På min blogg har det rullat upp och ner med besökare,

Det känns kul att se att många läser om mitt galna liv, Kommer att åka runt mycket i Sverige på uppdrag.
Och sen ska jag åka och underhålla massa folk. På Torsdag ska jag på hemligt möte igen ;) Det är kul för man har alltid så roligt när man åker dit och man får så mycket gjort,

Det som är så tråkigt är!

Att jag inte kommer att fira jul tillsammans med min underbara familj, Kan sitta och titta på musikvideon och allt annat över jul så finns dom med mig i tankarna,
Dom åker till Spanien snart, Och jag kommer inte ha tid att följa med :( Älskar min familj så <3<3<3

Som många vet så är jag utbildad inom mycket.

Folk undrar varför jag inte är i Vimmerby. och det är för att jag inte har tid  att vara i en liten stad nu. Har alltid nått att falla tillbaka till i fall att det inte blir som man tänkt sig.
Jag är singel men väntar på den rätta och tror jag har hittat han ;)
 Det kommer ni få se i mitt nya TV program hur han bar sig åt för att ragga upp mig;)



Han säger till mig "
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge" och dom orden stämmer. Han har fullt upp och jag har fullt upp men vi ska lösa det tillsammans.


Skriver mer sen puss puss på er


Kommentarer
Postat av: sofia

bra text !

2010-02-13 @ 19:40:40
URL: http://ssofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0