Gaykryssningen


En båt full med otroligt roliga människor,Som var precis sej själva. Alla man träffade var underbara och så klart så skrek alla "Ullared Mattiaz" Och "Skandalen på festen!"

Väl på båten så blev vi eskorterade till VIP rummet där Nanne Grönwall och Hästbonden tillsammans med Ankie Bagger satt plus många mer. Träffade även Marcus DJ från Göteborg och så en titt på Magnus Carlsson.Att allt skulle gå så fort och att man skulle sitta och vara en känd person var inte det man trodde!

Efter VIP mötet så skulle jag och Nathalie gå och hitta våran hytt, upp och ner på båten tills vi hittade den rätta och där skulle vi snart dra iväg för Soundcheck. Då var det dax för mingel och piff  inför kvällen.
Amir Gaybloggaren sa "HEEEJ MATTIAZ!!".  Han är ju snyggare på bild den alltså. "Mohaha"
Drinkar och folk som var underbara som ville ta bild på mej. Tur att man hade med sig Feffe och dom andra som kunde finnas med blev lite för jobbigt med massa folk efter en hela tiden. Va en kväll som jag aldrig kommer glömma iallafall!

Träffade en riktigt snygging som sov i våran så kallade "knullhytt" Man ska ju vara galen så om man har en stor hytt så måste ju ha olika hytter. Sen var det att piffa till sig och bli sminkad inför mitt framträdande på Scenen, kändes så sjukt roligt att så många folk dansade till  Min låt och spelade in och tog bilder och filmade!




Blommor fick jag som var jättesnygga. Skrev autografer och sedan så var packade vi väskan och åkte för att göra Soundcheck på "Nattklubbs premiär av Klustret" Åkte  efter det och fixade oss för Spelningen, Sedan åkte vi tillbaka, och  träffade Paow en underbar tjej och Starcube´s "Sveriges tal på Nathacha Peyre" Paow och jag alltså, det var kärlek vid första ögonkastet. SKANDAL FÖR KVÄLLEN PAOW OCH VI HÅNGLADE SOM FAN!!



Guuud va snygga tuttar hon hade! Boooobielicious verkligen!


Vi spelade in en Videoblogg på toaletten på nattklubben som jag lägger upp snart!


Klockrent och kul och många skratt. Fika med henne och min andra älsking Amanda efter "Vakna med the voice" på måndag har vi bestämt! Spelningen gick bra och känns kul att träffa massa vänner och få nya vänner som sjunger med tillsammans -OH OH OH BABY-

Är så mycket som händer just nu i mitt liv. Efter nattklubben skulle chauffören köpa kaffe på Mcdonalds, och när man kom in så var det så sjukt alla så på mig och pratade "Det är ju han från Ullared". Och ett tjejgäng stod utanför och när dom så mig sprang dom in och sa hur mycket dom älskade mig och Mamma på Ullared. Finns så sjukt många underbara människor jag träffat under helgen! Och det är så underbart att leva detta liv!!! Jag vill ta mer er ALLIHOPA PÅ ALLT! HUR GÖR JAG ???? Vi måste ju ordna någon stor fest snart iallafall tycker jag!




Vad är en bal på slottet när man kan ta en kundvagn och leka att man är på Ullared och sjunga lite "oh oh oh" istället! Nu ska jag ha möte och planering inför en stor vip-grej som jag ska på ikväll. Mingla runt och ha det underbart. Älskar mitt liv som det är nu Älskar alla nära och kära!!
Längtar tills måndag morgon ska bli sjukt kul att träffa gänget i "Vakna med the voice"
Då får ni Vakna med Sveriges just nu största SKANDAL!!!



LOVE OCH PUSS PÅ ER ALLA!!!

Ps. Jag fick inte säga nått men hur fan skall jag kunna hålla mig! Jag har blivit inbjuden att vara med i en jättestor annan tv-grej!






Jag är på G!



Kommentarer
Postat av: elinn

jätte fin blogg verkligen!

älskar att läsa såna bloggar som typ din.

dom andra ska man kasta i en papperskorg!

ska man läsa en blogg ska det vara kul, man vill ju inte tröttna på det liksom.

gillar låten också, go for it.

kiss elinn :)

2009-11-07 @ 17:28:08
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: justdidit

Din blogg är till och med mer rosa än Egoinas:).. Fint tycker jag!

2009-11-07 @ 17:29:16
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: Nadia

Men åhhh, är inte det där Rickard eller ja Lukas heter han väl nu för tiden :)

2009-11-07 @ 17:55:59
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha känner du Starcube (Christoffer) :D? Han är en så förbannat go kille och hans läppar är tamejfan oslagbara!

2009-11-07 @ 18:12:02
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/
Postat av: Koko

Haha, jag tyckte att jag kände igen dig. Tänkte innan jag läste om det att du måste vara han från Ullared. Tittade på programet på kanal5 på repeat halva natten igår, haha! Skön mamma har du också!

2009-11-07 @ 18:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/whatafeeling
Postat av: c

när lägger du upp videon? :)

2009-11-07 @ 18:39:51
Postat av: emma

vart kan man köpa barbie tshirten? assss niice ju, GEEEE MEJ :D

2009-11-07 @ 19:18:40
Postat av: sanna

Hej störtsköna människa!

Var du seriös nu...

det där med paow alltså.

jag är lite trög! x)

KRAM.

2009-11-07 @ 21:57:19
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/
Postat av: fredrik

paow är snygg som fan du borde ha med hennen i din musik video:) skulle va skoj??



fast du är grym hela du sjunger bra, fortsätt så!!

kommer köpa din cd hoppas det!!!

2009-11-07 @ 23:34:56
Postat av: Rozi

Men hallå vem är den där typen med vit skalle?

2009-11-07 @ 23:38:39
URL: http://rozis.blogg.se/
Postat av: clara

hon är 16?

2009-11-08 @ 13:11:09
Postat av: joakim karlsson

hahahaha Träffade en riktigt snygging som sov i våran så kallade "knullhytt"! mattias då det var la oanständigt sluta att vara en sån liten slinka du!

2009-11-08 @ 13:53:00
Postat av: Anonym

JAA?`NÄR LÄGGER DU UPP DEN?? JAG LOVE THIS BLOGG ASS SERIÖST OM DU FIXAR FEST SÅ BANGAR JA INT DEN !!! ;) HAHAH DU E SÅ GRYMT COOL :d JA VIDIO BLOGGEN ASSÅ!!!

2009-11-08 @ 21:45:23
Postat av: strandvaskaren

vill oxå bli gay så ja får pussa blonda tjejer me bloggisar -.- :D

2009-11-09 @ 01:54:06
URL: http://svinets.blogg.se/
Postat av: Frida

you rock ;)

såg dig på kryssningen med fin silver bukett när du skrev autograf på någon bruds bröst ;)

2009-11-09 @ 02:06:38
URL: http://rooslien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0