TJA

Fest igår! hos Madde spelade kubb och blev kanske lite för full!
Hamnade hos en kille som jag har hållt på med ett tag, Slutade med att vi började bråka som ett gift par!
Sen strulade jag med 2 killar;) jag är så mogen ahhah !


IKVÄLL SMÄLLER DET!!


Var precis inne på http://selectedstyle.blogspot.com/ i deras butik köpte ett bar grymt snygga Jeans som jag ska ha på mig ikväll! Den personalen är så bra och jag vet att ni följer min blogg sötnosar <3
Så nu är kläderna klara för kvällen!  Nu sitter jag här bakis.Pratade med Mamma nyss hon gör så att livet är kul att leva!

Nu står bilen och väntar på oss så HEY UPPPSSALLLLAAA HÄR KOMMER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


OCH NI I MIN HUSVAGN PÅ SOMMAREN ÄR DET FEST VARENDA DAG;) PUSS OCH SMEK!

OCH ADAM DU RING MIG NÄR DU SER DET HÄR SYNS ANNARS IKVÄLL!!!! PUSS PÅ ER ALLA SÖTNOSAR!!



Och förlåt Henrik för hur jag var i tele inatt! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! Ska försöka glömma dig!!!!





Och ANKI KLART VI GÅR PÅ EN DEJT;) PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0