Tja alla vänner och dom som jag inte känner!

Solen skiner här i Borlänge! Fan skönt med sommar!

Idag började jag morgonen med att vakna och dricka svartkaffe:P
Fy fan så snuskigt,Men bara att stoppa i sig det för att gå upp på cycklen och åka till Atelje liva!
Där stod underbara Linda och dax att hjälpa henne med saker! Tvättade en killes hår idag;) han va snygg hihi ;) Hoppas inte hanläser det här!

Jätte roligt att få respons på det man gör av alla er som kommer fram på stan! Det gör mig glad!
Pratade med min kära Mamma idag, Saknar henne har inte sett henne på as länge, Som många vet så bor min familj i Spanien men nu är dom i Sverige! Så skönt att veta att man kan åka när som, och träffa dom och ha ett gratis boende!

Men jag vet vad som händer när jag åker ner, och just nu är jag i en period där jag vill synas och vem vet kanske får för mig att börja strippa igen! Det är roligt,

Pratade nyss med min chef så underbar hon är! Inte långt kvar tills man börjar på Tomteland!

Och till helgen är det Relesfest! fy fan va kul och mingla runt med alla, Det kommer bli så roligt! Nu när jag är på min diet får jag inte dricka men va fan ett champange glas kan ju inte vara farligt! Behöver komma ut och visa mig lite mer i Mingelnatten!


Har ätit nyttigt gått runt älven och cycklat, ska snart ner till stan för att uppdatera min jävla mobil och sen möta Maja!
Livet leker!  Har bokat in en del saker jag ska göra!

OCH IDAG FICK JAG VETA DET I JUNI SMÄLLER DET DÅ SKA JAG GÖRA MITT STÖRSTA UPPDRAG NÅGONSIN TILLSAMMANS MED Maria!  Alltså folk kommer bli så avundsjuka! Jag har många talanger och det är det som är bra är inte bara en simpel Make up artist är så mycket mer! och sen är jag tjock hahhah



Ja ja mina gullegrisar syns snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0