Sverige här kommer Mattiaz Björling

Nu är det klart! Produktionsbolaget vill ha med oss! Så nu i Sommar kommer jag att åka på ett hemligt uppdrag! Inte med stylingen utan bara vara mig själv på TV;) Fattar ni de är inte klokt 

Hey Sverige här kommer jag! Det här kommer bli så grymt kul!!!!!


Idag har jag varit på salongen! Alla ni som vill boka tider ring på min Mobil!


Ny ska jag laga nyttig mat Lax;) Mums mums!!


Skriver mer sen!! Är så hungrig nu och jävla glad att vi kom med så det är inte sant!!!!


Undra bara hur man ska klara att leva det livet! Hahha ;)


Just det har precis varit på Makeupyoumind och Vaxat mig där nere;)
Inte för att jag hade så mycket hår där nere men allafall ;) hiihhi







Ses snart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0