Silikonet gick åt helvete



Hejsan alla mina vänner och dom jag inte känner!


Igår så sov jag borta alltså Tisdag till Onsdag, Sen på Morgonen vaknade jag bakis som ett as och gick till Salongen,Där möttes jag av Maria som var exalterad över att Videon till Husvagn hade kommit ut, Fattde inte mycket dom första timmarna på dagen, Gick upp på personal köket där Mikis och hennes vän satt, Hahha MIKIS är för skön, Vi satt och pratade om killar m,m och då frågade jag henne rätt ut o hon hade legat med en kille och så knallröd hon blev i ansiktet, En del vet ju inte om att jag är så öppen i mitt tale sätt:P haha Men roligt var det, Nathalie kom till Makeupyoumind, Marias Salong, där hon gör allt i från Naglar till Brazze, till bryn m,m

Nathalie skulle färga brynen och vaxa sig, Under tiden jag väntade på henne så plockade Maria mina bryn, Och natahlie var som en 5 åring som inte ville vara stilla! Jag skrattade sönder mig ( Vill man vara fin får man lida pin) Sen vaxade hon benen,  Så vill ni ha snygga bryn och bli vaxade eller snygga naglarså ska ni gå till Maria, Hon gör brazze vax på mig plockar och färgar mina bryn och gör underbara behandlingar för kropp och själ som alla kan unna sig nån gång!

Om ni har vägarna förbi Atelje LIVA! så passa på att gå upp en trappa där ni hittar hennes salong!

Idag ska jag vara lite sjuk(Blir aldrig frisk) Sen ska jag ha en klipp och färg,
Ni förstår att i Morgon är jag bokad på morgonen för Nathalie ska på en stor fest, Och då ska jag fixa hennes hår och smink kommer bli grymt kul.

Fick veta att jag och Maria får våra VIP korts om några dagar så vi kommer in Gratis över hela stan och får rabbat på maten dricka m,m så nu kan man mingla runt i den här stan!



Mamma jag älskar dig så otroligt mycket har inte glömt bort dig! är bra fullbokad men du och jag i Spanien så underbart puss pus



Mer info kommer puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny<3

Hörru snyggning jag oxå ska med till spanien :D:D:D Fira min 20 årsdag :D

2009-05-21 @ 12:23:47
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0