Se men inte röra!

Min Mamma sa alltid till mig som liten -Jag älskar dig för den du är Men inte för det du gör,
Och mister man en står det tusen åter,






Han stod och fick välja mellan en väg och en annan, Det kvittade vilken han tog,
Han gick mot en väg som så lovande ut för stunden,Och möttes av faror som ingen kunde tro, Tårarna ran enu mer en förr , Och han flyde världen många gånger, för det var lätt att göra för stunden,
Det är inte lätt att leva tänkte han många gånger,att hitta sig själv i en värld som inte är lik sig för nån minut är svårt,


Ensam är stark, När han trode att världen svek han så var det han som hade svikit världen och vänt ryggen,
Vännerna kom vännerna gick, Lögner fanns i hans vardag varje dag.och det var det han var trött på!

Att älska en människa var det svåraste för han just nu,allt betyder så mycket för stunden, ett vacker utseende utåt kan man leva på för stunden, Det är hur man bygger sin borg tillsammans som spelar roll. tusen och åter tusen mil från där han hör hemma va inte det han trodde som barn. Men det var så det fick bli och inget kunde åter se vad stjärnorna visade för att man blundade allt för ofta

Sann historia från förr och nu ett liv är inte lätt men med några penseldrag så kan allt se ut som en vacker tavla.......................................... 





Idag vaknade jag vid 12:00 av att Maria kom och väckte mig, Sen åkte vi till Salongen och lekte lite.
Mitt i allt kom min Pojkvän upp så där från ingenstans mysigt värre,

Sen åkte jag på kvällen för att Färga Jennys hår i 3 nyanser Blont-Rött-svart, Så grymt snygg blev hon,
Nu ligger jag hemma i min säng och är trött,

Puss på er alla  Tiden på Astrid Lindgrens värld var så lätt när man kunde spela en annan, Idag måste jag vara mig själv 24 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0