SAKNAR SPANIEN!!!!

Alltså livet på andra sidan va så underbart!
Är glad att Mamma och dom fick mej att flytta dit!


Träffade underbra vänner där nere! Levde livet och hade underbara vänner!
Jag och Lovisa festade sönder oss åkte till klubben där Leife jobbade.Fick gratis drinkar Festade till 08:00 på Morgonen Solade och bara hade det toppen. Hade allt då var lycklig hade pojkvän och det kunde ju gå åt helvete ibland med, Hade världens bästa hund Rodrick som tyvär inte finns hos mig idag! Hoppas han har det bra



Tror ingen fattar hur sjukt kul och underbart det är där nere! Har varit där med Min kussin och med en tjejkompis med, Den resan älskar jag att prata om

Johanna Holm heter den tjejen och var min vän i Göteborg, Vi bestämde att vi skulle åka till Spanien sa upp mig på Liseberg och packade på ett kick Söp oss fulla som ass videobloggade satt oss på planet och kom fram i värmen, Vi hade pengar som gräs! deckade på Planet och vaknade nör vi var i Alicante! Mamma och dom kom och hämtade oss, Och då började resan, Hahah

Under dom veckorna vi var där hände det mycket vi blev rånade, Tävlade med Horor om vem som kunde få mest ragg, Blev uppraggade av en Engelsk Mamma som tog 1000 miljoner kort på oss för att vi va så snygga!
Sen åkte vi till nakenstränder för att gå ett gott skratt,  Mamma och dom hade Europas största DJ som granne
Vi levde VIP OCH fick mingla med kändisar på en 4 vånings nattklubb!!!  dricka skumpa och ha det bra

Vi hade inte bokat en resa hem haha vi viste inte när vi skulle se Sverige igen! vi hade bränt alla våra pengar och allt  var bara för bra för att vara sant ! Hoppas att jag åker ner snart igen och träffar alla underbara männsikor solar och bara lever lyx!  Visst att det hände en sjuk sak där nere:P hahah Jag fick veta 5 månader efter att jag skulle bli Pappa och herre gud att det inte blev så

MITT LIV ÄR GALET VILL DU LEVA DET EN DAG SÅ KAN JAG FIXA DET



SPANIEN I MITT HJÄRTA!  VAD tycks om våran Modevisning Vi frisörerna hade!
Hur fan så jag ut? BLOND ELLER MÖRKHÅRIG VA TYCKS HAHAH


ÄLSKAR DIG MAMMA

Hahha Jag glömer aldrig när Mamma och Jag och Johanna skulle gå ut en kväll i spanien


Kommentarer
Postat av: Jenny

och i sommar ska jag med till Spanien :D

saknar dig<3

2009-05-22 @ 12:38:24
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst vi hade jävligt kul i Spanien. Men du fick inte reda på 5 månader efter att "du skulle bli pappa" ? Utan knappt 2 månader efteråt. Och det är inget att skämta.. tkr iaf jag som gick igenom det. Men spanien är en resa som inte kommer att ske igen men som jag aldrig kommer att glömma.

2009-05-24 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0