Mattix vän avslöjar

Mattiaz vänner Bekänner


Hejsan Vem är du: Amanda Layton

Vad jobbar du som: Pluggar

Hur känner du Mattiaz: Vi bodde tillsammans på vandrarhem i Borlänge

Vad är det bästa med Mattiaz: Han är så jävla skön ^ ^

Vad är det roligaste du har varit med om tillsammans med Mattiaz: Stockholms resan nr 2 När vi så Darin på Mcdonalds, Mattiaz freakade ur och jag såg ingenting :P

Vad är det pinsamaste du upplevt med Mattiaz: När vi var på "förfest" på ett kontor i Sundsvall innan invigningen på Alexis, hans vänner var helt cp och vi höll på att dö ^ ^

Hur ofta träffar du Mattiaz: Inte lika ofta nu längre, men någon gång i veckan =)

Vad tycker du Mattiaz är Bäst på: Smink och hår, bjuda på sig själv och vara som bara han kan :P <3


Mattiaz avslöjar om sin vän Amanda

Nu kommer min underbara vän bli förbannad! Men första gången jag träffade Amanda var i Köket på Vandrahemmet En sjukt underbart.Trevlig.Öppen tjej i sina bästa år, Efter några minuter så avslöjade hon hela sitt liv! Pinsama saker som jag skrattade sönder mig åt! Sen var hon min underbara.Duktiga modell när jag gick i skolan. Hon ställde upp i vårt och tårt, Och blev sen min slutmodell.Bilden här ovan kan ni se henne som jag har stylat från topp till tå. Amandavar svarthårig från början så Gör om mig betygen blev topp bettyg på ;)

Vi åkte och invigde klubbar och åkte till sthlm Med MARIA och hade det sjukt trevligt:D
I love you brunden och kommer alltid att göra................

På min blogg kommer olika av mina vännerna att förklara hur dom uppfattar mig och hur jag är som person!
Just nu sitter jag och ser på Melodifestivalen! Ucha är sjuk i 39 G feber. Allt kom efter Musikvideo inspelningen på Gröna lund!!! Jätte roligt att jobba tillsammans med proffs och mer jobb kommer jag åka ut på!
Vi syns i vimlet pst! Missa inte mig i Musikvideon Husvagn där jag har Stylat och klippt och färgat artisterna!
och är med som statist PUSS OCH KRAM



Vi ses där ute puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0