In till stan!

Jag kommer nog aldrig bli frisk! Kommer nog ligga här och vara sjuk länge!



Imorse så vaknade jag av att Frank skulle till stan! Gick upp satt på Kaffet och fick en så där Mamma Längtan så ringde henne., Och när hon svarade började jag gråta! Jag gråter inte ofta men tror att jag är inne en period i mitt liv där man inte hinner med att tänka på varken sig själv eller nära och kära!

Jag har syskon som jag inte hinner och se växa upp, Vad för nån jävla bror är jag då?
Regnet bara öser ner,Och vill bara ligga här en vecka till i sängen och bara tycka synd om mig själ!
Ja kanske ska göra det, Sluta äta med för den delen! Ne fy vilken Dramaqueen jag är!!



Det är snart sommar och snart massa fester! Snart Tomteland! Herre gud  Hur ska mitt liv sluta?
Jag är redan trött:P

Nu måste jag fixa mig puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0