I kiss A boy and a like it





Visst kan det vara härligt att leva livet?
Pratade med mitt kära Ex idag! Konstigt när man har nått speciellt i mellan varandra!
Man vill inte höra om han ligger med andra,Även om man går vidare eller hur?

Nu håller jag på att videoblogga för fullt! Lite små kul är det allt!
Fattar inte att det gått ett halvår sen jag flyttade hit stack i från glamourlivet i Göteborg och stack upp till Mora (JAG MATTIAZ BJÖRLING ÅKER TILL MORA) Fast jobbade som skådespelare och det va det jag ville! En vacker dag i en stuga en November kväll Träffade jag Henrik. Och jag står för det! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som en händer!
Den här låten är till dig

http://www.youtube.com/watch?v=pB1kXDVRHaY&feature=channel

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag lämna minnen för gott! Sagan är slut dax för att börja skriva en ny!


Det fanns en gång en kille som var 21 år som bodde i en liten stad som hette Borlänge, Han skulle flytta tillbaka till Mora för att åter inta sin Skådespelar roll, Det var nu det gällde han skulle jobba och sen skulle han då kunna förstå vad han skulle göra med livet. Utbildningen han gick var klar! Och hans vardag började med nya mål och upptåg! hahahah

Mina dagar kan kännas så här!!! 
Bilden är tagen i min lgh i Göteborg! Efter en veckans festande Extentioons som stod åt alla håll!  



Och ibland kan dom kännas så super roliga och givande!



Nu ska jag palla att packa min väska åker till Sthlm idag!
Kommer va dö vill inte åka med det är ett jobb!  Puss på er alla nya som gammla!


Från

MATTIAZ BJÖRLING






 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0