Champange och lyx

Nu när man ligger hemma och är sjuk ,
Så tänker man att man har varit och gjort 2 stora produktioner!
Där jag med mina händer har skapat Artisternas Utseende med hjälp av Smink,Sax,stylingprodukter.
Det är ganska coolt!  Tillsammans med MARIA Gfrörer!


Jag är stolt över mig själv att som 21 åring har gjort så mycket i livet!
och det blir bara mer och mer saker att göra, Hur ska detta sluta?
Kommer att lägga upp lite från Youtube under mina  Uppdrag i Sverige

I Torsdags Morse åkte vi till Gröna Lund och mötte upp alla trevliga männsikor! Sedan började stylingen på Artisterna! Smink och faktist en frisyr klippning behövdes! Vi hade VIP band och åkte runt så fort man fick tid.











Under dagen har jag Fixat löshår på Nathalie Otroligt snyggt blev det!
Tog 3 T men då rökte vi och åt i mellan! Dax att boka in löshår nu babys


PUSS OCH KRAM / Mattiaz

Kommentarer
Postat av: Marion :)

tack för en underbar dag i stockholm med dig & alla andra :)

hoppas vi ses igen!

riktigt trevlig må jag säga!



puss på dig! <3

2009-05-18 @ 10:10:55
URL: http://strandpartyy.blogspot.com
Postat av: Mattiaz

Det är lungt tjejen!! Klart vi kommer att ses :D



PUSS PÅ DIG MED

2009-05-18 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0