We live in a Dream



UllaredBlondinernas liv




Dagen det är kommen! Kl 07:00 låg Ullaredblondinerna och sov i sina sängar! Högt uppe i Landet i en stad som heter Mora! Dom vaknade och visste att idag var deras förändring i livet! Dom gick upp tog på sina kläder,och inget smink för sminkschemat för dagen var att fixa sig i första klass på tåget! Kl blev 07:57 och deras tåg gick 08:25 och dom hade inte ringt en Taxi i panik ringer ena blondinen som är Stylist och säger att han vill ha en Taxi, Taxin kommer inte och Han får ringa om och då efter 10 min sitter dom i Taxing och åker mot Varberg, Resan blev Smink styling lockning och allt till fullo, Stanade i GBG för att byta tåg, Och satt oss på fel tåg så Blondinerna skulle komma några minuter senare. När dom väl hörde Varberg nästa. Så ställde BLONDINERNA UPP nu ska vi möta ett stort Filmteam, Vi gick av och 2 secunder tog det så hade vi en Kamera och en mig över huvudet, Gör om hoppa in i tåget igen skrek dom, Fick göra om det och sedan så började filmningen!  Under dagen har filmtemet följt med oss och gjort upp manuset vi ska följa, Den andra blondinen är min MAMMA SUSANNE BJÖRLING! Fattar ni Mamma och jag är med i SVERIGES NYA TV SERIE! Har hänt så mycket många skratt så att till och med kamera mannen inte kunde hålla sig! Och det här är bara början sitter nu efter långa filmtimmar!  En rolig sak som hände när dom spelade in var att jag fick Ketchup över hela min hand, Skulle visa Mamma hur flytande det var när filmteamet hade paus och vist bland jätte många folk som tog bilder blev Mamma sprutad i ögat med ketchup, alltså jag kissade nästan ner mig! Folk filmade och fotade! Känns grymt att vara den vi är idag har aldrig kännt den här känslan! Jag håller på att bli en kändis! Tillsammans med min underbara Mamma!  Nu ska vi sova för filmteamet kommer tidigt i morgon och då är det bara att se glad ut och göra ett grymt tv Program! 



PUSS NATTI NATTI MINA VÄNNER!
! NU SKA JAG RINGA EN UNDERBAR PERSON

Kommentarer
Postat av: Marion :)

bra grabben, du har verkligen kommit någon vart i ditt liv, ja är glad över dig! :)

du är en bra kille, även om vi inte känner varandra så bra :p hehe, men du verkar vara en underbar grabb det ja sett av dig! :D



pusssss marion :*

2009-06-25 @ 03:58:43
URL: http://strandpartyy.blogspot.com
Postat av: Gryn

Vilket äventyr....Puss på Er!! Era galna blondiner ;) hahaha!

2009-06-25 @ 13:59:25
Postat av: Priebe Ideal

Jäklar, grattis gullet! Du passar bra in i strålkastarljuset så gör mig inte besviken ;P

2009-06-26 @ 00:17:19
URL: http://priebeideal.blogg.se/
Postat av: Maria G.

Saknar dig sötnos, synd att jag var tvungen att hoppa av pga mina andra åtaganden... men härligt att S. kunde ställa upp :)



Anyways... du skulle ha älskat efterfesten :)Med några timmars sömn ska jag ta tag i dagens liv :) hihihih...

puss puss

2009-06-26 @ 10:34:16
URL: http://muym.blogg.se/
Postat av: suzanne

ja min älskade son sitter fortfarande med skratt kramp i magen o känner mig så nöjd vi fick våran revange o där satt vi o var besvikna på en som trodde han var nått men inte vågade hahhahaah kul .men vad hade det varit i mot tv jo nu har vi verkligen kommit långt.o det är bara så underbart.jag bara skrattar o ler åt alla som bryr sig om hur vi är för det är du o jag mot världen älskar er alla så.vad glad jag blev att jag slapp träffa honom efter alla svek ja förstås eran pappa som inte vågade säga som det var .men jag bryr mig inte vi är vi o vi fixade allt vi är bara bäst vi har kommit hit för o ta över världen jag älskling du var helt underbar.men det är klart så lik mamma båda skogstokiga o underbart vackra .självfortroende blev på topp efter tv inspelningen har aldrig fått så mycket beröm

puss min älskade son du är bara bäst nu mot nästa äventyr din video wowwwwwww det ska bli så kul

2009-06-29 @ 00:01:55
Postat av: Angelica

Såg er på tven.. Har vart i ullared några gånger, men vi shoppar fulla vagnar när vi är där, men ni hade bara en varsin påse? Hittade ni inget när ni var där?

2009-11-06 @ 11:45:55
URL: http://hosangie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0