Till Pappa

Som ni inte vet ni som läser min blogg! Jag har ingen Pappa i mitt liv! Han lever ett annat liv i en annan stad med en annan familj! Och det är så det är! Vill inte lägg ut allt om han på min blogg!






Susanne och Mats heter min Mamma och Pappa!


Allt var så här


Det var en gång, en Tjej och en kille som träffades, Dom så båda 2 otroligt bra ut! Dom blev kära och lyckliga! och var i ung ålder! det hände mycket bra och dåliga saker under deras första år, Killen var fotbollspelare och högtuppsatt och det var min Pappa, Alla viste vem dom 2 var dom fick lilla mig som vägde lika mycket som ett mjölk paket och var lika liten som ett smörpaket, Kunde ha en Hundralapp över mig och då syndes inte jag, Det var inte säkert att jag skulle överleva var Sveriges minst överlevnande 1987, det ni 2 år gick och allt var bra sen kom min bror Rasmus till världen ochhan fick svåra skador ochen hjärnblödning i huvudet. Men det ska jag säga er att det märks inte idag!
Allt gick utför när jag var 3 år gammal Pappa blev infångad i Drogernas värld och jag kan förstå han för det är lätt att hamna där, Det är skönt att flyga bort från livet ibland! Men sen den dagen så hade jag inte kontakt med han bara lite ibland, Min mamma ställde upp på oss och sedan finns det flera romaner av vilka svin min Mamma har träffat efter det och hur mycket misshandlad hon har blivit! jag hade en bra uppväxt fast jag hade en Plast pappa som då var Kvinnomisshandlare och Barnmishandlare! Han slog mig med! Han hatar jag i dag och vill inte prata om han

Han heter WANNABEE ELVIS OCH BOR I Oskarshamn akta er för det svinet han har gjort så svåra skador på oss syskon och Mamma så det finns inte men han är borta från vårat liv men han kommer komma till helvetet! Han är en stor misshandlare fy fan vad jag hatar han! 



Allafall

TILL PAPPA MATS



Pappa nu har åren gått. Och tiden har runnit iväg, Förstår att det känns jobbigt att du missat allt i mitt liv! Missat hur svårt jag hade det, Har aldrig kunnat haft en manlig förebild. Ibland önskar jag att du fanns där, Att man kunde gråta ut på din axel, och inte bara belasta Mamma hela tiden! Jag önskar att du kunde lära mig mer saker i livet! Kunde visa mig mer, Att du kunde varit en Pappa som alla andra har, En som man kan hitta på roliga saker med!

Pappa jag kan inte säga att jag älskar dig, Men älskar dig för att du fick mig till denna värld, Det är så mycket du har missat och aldrig kommer få i detta liv igen!   OKEJ NU TJUTER JAG NÄR JAG SKRIVER DETTA!
Jag har lärt mig allt av Mamma, Men om du skulle funnits där så skulle det kanske vara lättare! Jagvet att du inte tyckte om att jag tände på killar, Men det är inte nått jag kan hjälpa det bara blev så,. Precis som att det blev såatt du började med drogerna! Om du bara viste jag förstår dig, Om jag inte tänkte när jag stod där en dag att du hade hamnat i skiten skulle jag varit där idag! Jag är inte guds bästa barn, Jag har med testat droger, men skulle aldrig göra det igen. Visst vet att jag dricker alkohol. Och det är med fel

Du försvann när jag var 3 år när jag precis hade lärt mig prata och var på det busigaste humöret som fanns. Du följde inte med första dagen i skolan som alla andra Pappor gjorde! Du fanns inte där!
Du måste förstå att det svider så in i helvete att ta in dig i livet igen! Du har svikit mig! och i detta liv harjag inte haft en Pappa och du harvarit utan 2 barn och mist att se dom växa upp, Vi kommer inte kunna leva om livet det är så här det blev, Men vad som en händer vet att jag inte kommer få några barn, Så har du allafall lärt mig en läxa, Jag kommer aldrig svika mina närmaste!  Och vad som en händer så saknar jag dig, Fast jag inte känner dig



FY FAN HAR ALDRIG GRÅTIT SÅ HÄR MYCKET!!!!


MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET

OCH

Pappa det finns fortfarande lite tid kvar i livet

Kommentarer
Postat av: Mattiaz

Lotta och Mamma!





Tack för allt ni skriver! Det betyder mycket för mig. Livet är så här och vi lever det! Det finns hopp och en del har en tro! En tro på att allt kommer att lösa sig! Nu står vi alla och tar dagen som den kommer. Vem kan ändra det? Ingen bara vi själva! Vi måste stya våran flotta till ett land där vi känner oss hemma! Kan vara här eller där! Jag försöker att finnas till för alla! Och det ni skriver kommer in i mitt hjärta.





Mikael som var ett svin! Finns idag inte med i mitt liv! Att han har skapat 2 underbara barn Miranda och Amandus som är mina syskon och som jag älskar så mycket!ingen kommer åt dom,





Jag älskar alla som älskar mig!







Tack för allt puss från Mattias Björling

2009-06-12 @ 14:46:56
URL: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/
Postat av: Amanda (Malmö)

Saken är den att alla dina upplevelser både goda och onda har gjort dig till den du är idag med andra ord alldeles underbar. Vi alla vet att du kommer komma långt i livet för vi tror på dig<3

2009-06-13 @ 09:13:23
Postat av: mats din pappa

love you

2009-06-13 @ 19:24:02
Postat av: Pia

Det som har hänt kan man inte förändra men det man har framför sej kan man göra mycket åt!

Jag visste att du skulle gå långt,du hade stora planer som 11-åring,när jag var med dej i klassrummet.Då var det mest Pippi som gällde & sen Astrids värld.Lycka till i framtiden lilla vän! Kram/Pia

2009-06-29 @ 21:07:31
Postat av: Paméla

Hej!

Måste bara fråga, då jag hörde el såg ditt namn så kom jag att tänka på en liten kille som befann sig på sjukhuset i Karlskrona året 1989... Namnen på dina föräldrar stämmer och din bror föddes väl i början av december 1989 och var inte heller så stor i vikten? Jag låg inne med min son Stoffe som har Downs Syndrom...Fick kontakt m dina föräldrar, där på lasarettet, hade en del tfnkontakt efteråt... Hälsa din mamma o det var väldigt roligt att se att du är en pigg o frisk fläkt med många grejer runt dig! Har tänkt en del på er o undrat vad ni tog vägen....Kram

2009-12-16 @ 00:40:52
Postat av: Jenny

Jo jag undrar bara om du nu va förtidigt född?? Min son Rasmus kom 10 veckor förtidigt o vägde 1500 gr.

2010-02-19 @ 12:49:47
URL: http://www.metrobloggen.se/luckystar1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0