Min morgon dag!

Kl 06:00 åker bilen från stadsdelen där jag bor, Till mitt gammla boende i Borlänge! Där väntar Amanda som ska bli stylad inför studenten, Efter sminket bär det av för mig i en bil mot min resa!

Kommer att åka tåg i cirka 7 t  Jobbigt men sant!

Har inte rest själv från Borlänge nån gång!
Nu ska jag ut på ett uppdrag som är ganska lätt! Ska tillbaka till mina  kunder och nya!
Och nu ska jag träffa min Mamma och syskon! Med saxen i min hand åker jag till Smålands land;)
Där vänner kommer stå och kussen lika så! Många roliga stunder med alla kunder! Färg och form i deras hår! och kommer inte att smeka några lår!   När jag är famme ska jag med taxi dra för glamour är det som jag vill ha!


Resväskan är packad och snart ska jag dra Spanien är kommer inte jag! får bli en annan gång och då är det party all night lång;)


Kommer att komma tillbaka till Borlänge på Måndag för att sedan ha en vecka fylld med bokningar från barnklipp till Balstyling!  Och sen blir det Santaworld!  Hinner knappt pusta ut men nu är livet igång! och det känns jätte skönt!


Sitter och är så underbart glad! Inte trodde jag när jag var 13 år och fick jobb på Astrid Lindgrens värld, att om 8 år kommer jag gjort två stora musikvideos snart en till och sedan att jag kommer att vara med i en ny dokusåpa och jobba på Tomteland som prins! och vara Frisör/Stylist-Make up artist.Musikalartist-  Jag är faktist stolt över mig själv! För jag har inte gått gymnasier men man klarar sig allafall;O)  gick ju för fan inte ens 9 an hahaha

Men läse upp dom på Privat skolan Sofia distans för begåvade barn hahah ;)


Ja ja nu har jag packat klart,. Idag gjorde jag kycklinggratäng till familjen här! så smarrigt!

puss puss på er alla




  MATTIAZ BJÖRLING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0