Livet leker!!!!!

Kvällen igår blev inte som planerad! Om jag skulle veta att viskulle gjort det, Kanske jag skulle ändrat mina planer för morgon dagen! Alltså idag!

 

Sitter här ofixad! Blött hår och för liten shorta på mig. Byxor som som är dö förstora skäggig!

På ett tåg mot en hemlig plats! Eller så hemlig är den ju inte,

 

 

Kvällen i går har jag lite luckor i från! Vet att Maria hämtade mig på stationen, Sedan skulle vi åka och träffa en Kille och en tjej! I från chille eller hur det stavas:P Han har vartit med i filmer. och Kommer att sköta Peace and Love i Borlänge i år! Så trevlig! Jag mitt dumma blonda sak, Fick för mig att jag skulle dricka lite. Började med vin och sedan var jag igång! Vi gick ut och rökte i mellan! Och sen var jag bara för glad för att förstå vad tid, rum och allt var!

 

FÖRLÅT ALLA ER SOM JAG RINGDE IGÅR! Men hoppas att jag inte allt var för konstig eller dryg och att ni tycker om mig allafall! Somnade efter jag ätit nått haha har glömt bort vad jag gjorde! Vaknade i morse vid 19 i 11, Och fick då ett samtal att jag skulle pröva mina vingar och åka med ett tåg som gick 12:00, Så dum som jag är så kör jag ju till 100 procent! När nån ställer ett krav som jag måste göra! Nyvaknad och fortfarande borta i från denna värld ställde jag mig i duchen och Fick bort mitt knull ruffs allt gammalt smink i från i Söndags! och sedan slängde jag i hop saker jag ska ha med mig! Blev bara daton och massa pengar, och parfym och lite smink! Sedan hade jag en halv timme på mig att komma till stationen vi bor 20 minuter där i från, och jag visste inte hur jag skulle hinna! Men slängde på mig kläderna och sprang och sprang! och sprang! Jag som inte går ut så ofixad hade inget val! Köpte min biljett. och sprang in till SÖTA Malin på Trafikcafet! ;) Och köpte en cola lite;) för 13 kr ahha rabbaaaaattt;) Hon är så söt och vacker! han inte säga mycket för att va tvungen att hoppa på tåget! Och nu sitter jag är och skriver! min blogg! Och hon som ser upp biljetter är fulare en mig! Tur att jag kan känna mig snygg när jag inte fixat mig för 5 öre! Extentionens hänger åt alla håll! kläderna är fula är skäggig som fan men skit samma!

Resan har bara börjat och mitt huvud är med men inte kroppen,

 

PUSS PÅ ER ALLA ;) kram kyss och smek!!!! i live in a Dream uuuuhhoooooo ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0