Klippning-Balen och massa mer

Hej Bloggen!!




Idag har jag fått lite bokningar! Känns as bra;) Sen så har jag varit med Natalie .Vi hade en mysig middag och sen så åkte vi hem för att jag skulle Färga och klippa Amanda inför studenten!
Hon blev supersnygg! Sedan traskade vi vidare för att göra en testsminkning inför balen;) på en tjej och nu är jag bokad på balen så underbar, Hon kommer bli grymt snygg!


Sedan så fick vi för oss efter en liten skandal att vi skulle gå förbi BISEXUELLA kollektivet;) När vi var utanför deras port så kom vi på att porten var låst! AHHAH och då kom det en kille som skulle gå in! Och Natalie frågade om han hade nyckel, Och han parkerade sin cyckel och Prut sa det han fjärta så högt och jag och Natalie fick hålla oss för att inte skratta,Stackars kille som skyndade sig in i trappuppgången! Och vi fick ett gott skratt för livet  och när vi väl kom upp träffade vi tessan,Madde,Daniel m,m Dom satt och drack drinkar. Mysigt tyckte jag kul att se dom! Men vi bara tog en Cigg och sen drog vi hem, Imorgon är det en låååååånng dag!


Nu ska jag se över lite mejl m,m   PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0