Hej alla

Nu ska jag skriva!


I Torsdags åkte vi i Panik Mamma och jag upp till Borlänge! Var en trevlig resa måste jag säga! Vi åkte hem till Maria och sov där! Åkte på Midsommar dagen upp till Mora, Och Lena min ekonomichef kom och hämtade oss, och vi fick låna en madrass så att vi fick plats i mitt rum som jag bor i nu! När vi fixade oss hemma så stod jag naken och Martin stod utanför fick panik ville inte stå naken när han kom! men efter mycket om och men så var vi alla 3 klara för att gå ut på en pub, vi gick till China och drack öl så mysigt det var! Sedan kom Gryn och hämtade oss, Vi skulle på en fest hos Feffe!
Så när vi väl var där så började en fest som var as rolig! Har inte festat med Mamma på länge;) Men roligt hade vi sedan somnade vi alla 3, Och  bakis på morgonen efter skulle jag upp till jobbet! Åkte dit kl 08:00 och sedan gick vi en mysig promenad och började jobba! Och Sedan åkte vi hem efter jobbet! och då ville dom gå ut och äta och det gjorde vi, Jag var ju död men myste mig till säng sen allafall! Och idag åkte jag igen till jobbet, Otroligt lungt i dag! Men va kul att träffa alla, 



Så nu sitter jag och slutade vid Halv 7, Ganska död måste jag säga! Men nu ska jag försöka ta det lungt!
För ska upp och jobba i morgon!



PUSS OCH KRAM ÄR VÄRLDENS  LYCKLIGASTE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0