En hel dag på Santaworld!

Det är roligt att vara med Tomten:P och med alla andra Nissar och figurer!

Idag vaknade jag och fixade mig för att bli hämtad av min Ekonomichef som vi skulle åka tillsammans till Tomteland!
Kom dit och tog på mig kostymen! och sedan upp i butiken och sjunga och dansa och få folk glada!

Folk behöver ge allt va dom har för att synas! Och jag behöver inte göra ett skit! Barnen kommer ihåg mitt namn på 1 sec och skriker det och berättar om hela deras liv för mig, Gör ett sånt förtroende för barnen så det är inte sant! Och prata inte om hur många som vill ta bilder tillsammans med mig!


Var en famij idag som hade sakt till en av Chefs nissarna att dom skulle göra ett vykort av mig som Nisse! Känns det inte lite status att en Barnfamilj Ville ha ett kort att skicka till Dagis.Mormor och morfar på mig alltså på mig inte klokt ahhahh ;) Men jag mår bra av det!  Hoppas att det blir så nu! Men tror inte det! Älskar att få uppmärksamhet! Jobbar ju inte som Teaternisse i år utan har min egen storaScen i butiken där jag kan göra vad jag vill och sälja mina saker! Det är sånt jobb som jag trivs med! Alltså har så underbara chefer! och Människor runt om kring mig I LOVE IT!



Nu ska jag sova lite och sedan ska jag och Gryn och Lena gå ut ;) alltså jag mår så bra nu! Ska fixa mig!
Jag älskar mitt liv! Och vet att i Sommar blir jag the star!

Jag är så glad att jag har mycket energi kvar! den tar aldrig slut!




PUSS PÅ ER! SKA FÖRSÖKA HITTA ETT SÄTT att kunna uppdatera allt från jobbet nu!


PUSS OCH SMEK IKVÄLL BLIR DET NISSE LEK ';)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0