Den som väntar på nått väntar aldrig för länge!

Idag fick jag sova ut! är så mycket som jag måste göra nu!
Det rullar på som fan, Men idag är jag ledig! Måste ringa lite samtal! Bara jag gå ner i vikt så kan jag spela in min Musikvideo. Men vilken låt ska jag ta?  BLI SOM FÖRR-BLOND OCH HET-TA ÖVER VÄRLDEN-Nattens skugga!?


Om jag bara bestämer mig så blir det bra. Att veta att man snart ska vara med i ett Tv program känns ganska neröst! Halva sverige kommer älska mig medans halva kommer hata mig! Här kommer MATTIAZ blond och het ser ut som en Barbie och tänder på killar hahahha herre jävlar!


Och i morgon åker jag till Santaworld, Kommer börja jobba där nu! Hur ska detta sluta! En glamourskandalblondin ska åka och jobba med Barnteater;) Ja kan ju rätt så mycket! Jag ligger så högt från alla andra,
Och ni som vill ge mig jobb det känns jätte roligt!

Men i helvete tror ni att jag vet vad jag gör i November! Kanske lite tidigt ute, ;) Men kul att ni hör av er allafall!


Nu måste jag planera lite hörs senare puss.och kram ;) slick

Susanne :Du är otrolig, Du är underbar, Du är min skatt ,både dag o natt i dag har jag fällt så många tårar så det värker.du finns vid min sida du har allt man kan önska sig ingen kommer någonsin komma i närheten av dig, älskar dig så saknar dig så du är stjärnan som aldrig slocknar du är ljuset i mitt liv.du är bara så underbar finns ingen som är så stolt som jag. din mamma för evigt din vän din livskamrat ditt allt.


Fattar ni vilken Mamma jag har  Älskar dig så Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0