Dagen börjar bra

Idag gick jag upp kl 07:00 och började sminka och styla håret på Julia som hade skolavslutning i dag!
Vist att det är roligt att sminka och hålla på med hår! Men när i helvete ska jag få sova ut!
Idag kom det började må illa på morgonen!  Och sedan skulle vi åka på skolavslutningen!

Han inte uppdatera min blogg! för Maria ville ha med mig dig hihi:P
Men sedan gick jag hem för mådde piss illa! och gjorde det cirka en halvtimme!
Vid kl 2 idag ska jag ha 2 barnklippningar! Sedan ska jag göra extentions idag!

Och fast jag mår dåligt så ska jag fan festa ikväll!
Måste göra det innan alla jobb börjar!


Nu tänkte jag att jag ska lägga upp lite bilder från helgen och från i går på balen! och ifrån lite fest!
och bilder på min kära Mamma!. familj m,m!




AMANDA FICK EN STYLING AV MIG I STUDENTPRESENT!!! ;)



Miranda min älskade syrra! nild från i helgen Älskar dej!!!



Lillebror Sebastian och jag fulla och glada! i helgen



MIN MAMMA SOM JAG ÄLSKAR MEST I DENNA VÄRLD! Klippte henne och sminkade henne för första gången som utbildad Make up artist








BROR ;) AMANDUS



MAMMA BROR OCH JAG




MINA BÄSTA VÄNNER;) HAHAHAHH  mina bröder vill ha kul hhah




JAG PÅ VÄG ATT GÅ PÅ BALEN VIP GÄST;)



Natalie och jag på väg mot balen





Skrev ju tidigare att jag hade klippt och färgat och sminkat och stylat ett bal par ;) här är dom!! styling bye me ;)




STYLING BYE ME!!!




STYLING BYE ME !!!




Så där har mina dagar sett ut ;) så kul måste jag säga pusss puss

Kommentarer
Postat av: Lina

lite nyfiken bara ... hur många syskon har du????

tittat runt lite på dina bilder mest :)

och ser endel bilder på syskon men har ingen koll hur många du har-- ni verkar vara några stycken iaf... och sen måste jag ju bara skriva att jag tycker du är en härlig dude :) glad och sprallig.

:) ha det gott... //lina

2009-12-16 @ 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0