BLOGGEN HAR VARIT NERE!

Förlåt alla läsare för att bloggen varit  nere! Inte mitt fel var en Anonym person som störde sig på att jag skrev för mycket privat! om mitt liv! Men hallå det är ju mitt liv då kan du som anonym skita i att läsa min blogg och ta dej i röven!


Skrev ett inlägg om min Pappa att vi inte haft kontakt på flera år! Och att vi nu börjar få det! Och förklarade hur min barndom har sett ut och hur jag och mina syskon och Mamma har haft det och då nämnde jag Mammas ex namn och det tålde inte den Anonyma blogg läsaren!! som anmälde mig! tur att jag har er läsare, som hör av er och vill läsa min blogg! Men ni andra personer som ringer på #31# (Privat) Till mig kl 04:00 på nätterna när jag ska upp och jobba kan ju sluta! Om ni vill ha hjälp med styling  eller annat så kan ni boka tid,    


Här kommer den ANONYMA PERSONENS MEJL TILL Min admin



Datum: sö 14 jun 2009 19.39.19 GMT+02:00
Till: <[email protected]>
Ämne: info.blogg.se - Kontakt


Hej!
Denna blogg http://mattixstylingtheworld.blogg.se/ har lagt ut namn på en kille och i vilken stad han bor i (Wannabbeee Elvis från, Oskarshamn) och skriver en massa om att denna person misshandlat bloggern & hans mamma o.s.v, det är inte okej med falska anklagelser. Dessa personer, bloggaren och den utsatte mannen har varit i domstol o.s.v om saker och ting. Jag blir bara så upprörd att han lägger ut namn på denne mannen och skriver de saker han skriver. Jag har kännt båda personerna hela livet & man gör inte så även om man hatar en person, detta kan leda till massa elaka saker mot mannen. Jag vill vara annonym eftersom jag själv har varit utsatt av denna bloggaren irl precis som den här mannen.



Hejsan Anonyma Blogg anmälaren! 

Jag la ut namnet på Han efter som att han måste bli straffad på fler sätt! Att vara en Barnmisshandlare som inte har vårdnaden av mina syskon, är en person som vi inte vill ha med att göra! 
Jag satt i Domstol i mot denna mannen pga att han Misshandlade min Mamma och mig när jag var barn! 
Han kickade en Toffel rakt i ögat så att skolan anmälde han! Sedan har han massa anmälningar i från många andra! 
Han har brutit min bror arm, Spräkt min Mammas ansikte och gjort svåra skador på henne! 
Den dagen som var droppen var när Mamma gick ifrån han! 
Han ströp mig och hotade mig till döden och misshandlade Mamma och fick sitta i fängelse pga det! 
Jag hittar inte på utan jag säger sanningen till 100 procent! Snart kommer alla här att få se polispaprerna! Och ni kommer att kunna läsa om det i min självbiografi! 


Och om du stör dig på att jag lägger ut information om mitt liv är ju inte din ensak du behöver inte komma och läsa! Vist att jag får mer läsar sifror;) Och det är ju skandaler jag älskar! Om jag nu säger att jag varit Glamourdansare Vem jag ligger med! Hur jag gör och vad som händer! Är ju så jag vill att min blogg ska vara!  Alla läsare gillar det! 
Vad ska jag skriva om annars?  Bertil 98 som är alkolist? Ne tror inte så 


DET HÄR ÄR JAG DET HÄR ÄR MITT LIV! OCH JAG LEVER DET TILL 100 PROCENT! 

Nu ska jag inte slösa min dyrbara stylist och skådis til på er utan nu ska jag piffa till mig och göra mig snygg på tågtoaletten! För att gå på ett hemligt möte;)  Ibland är mitt liv lite oglamoröst! Men va fan! Är inte allas det nån gång?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: Det kvittar om jag får en ANONYM läsare som inte tycker om mig!  Jag vill inte att hela världen ska älska mig! Ska ju kunna ha nått privat liv med! .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu på tal om ingenting Tv producenten ringde mig i dag! Alltså vilken härlig människa ser fram i mot att träffa dig! 
Kommer bli roligt att spela in Programet! Ni läsare tycker att det kommer bli kul och att alla ni kommer följa programet till 100000 procent för att se mig!  Nu  är det inte långt kvar tills vi åker och spelar in det! Vilket äventyr ! 
Och jag gör vad som för att bli känd och står för det! Jag ska lära folk att leva livet varje minut! att ha kul och skratta och inte ångra att man inte levde livet som gammal!!!!     





 

Kommentarer
Postat av: susanne

hej min underbara son det finns bara en som du som vågar säga sanningen.allt är så sant det du säger pluss lite till.kommer aldrig att bli nedtryckt igen nu.jag har tagit steget ut i världen o är så berikad av mina underbara barn ja du vem skulle villja ha en sån i sitt liv bläääää jag mår illa.mina underbara barn har hjälpt mig tillbaka o dom har kommit så långt just nu står du högt upp o se det bara som en avundsjuka i från personer,nu finns pappa o jag för dig o va underbart det är.jag är så lycklig att vi packade o drog o ska även ge ett citat ur din underbara sång o låt RESVÄSKAN ÄR PACKAD O SNART SKA JAG DRA SPANIEN JA HÄR KOMMER JAG.SEDAN MIN FAVORIT LÅT SOM DU SKREV EFTER ALLT SOM HÄNT JAG ÄR NATTENS MÖRKA SKUGGA.O SEDAN DEN VI BÅDA KAN STÅ FÖR BLOND O HET TACK VI VET,JA DU SOM ÄR SÅ AVIS DU KOMMER ALDRIG GÅ SÅ HÄR LÅNGT MEN DET GJORDE VI TACK O LOV.men det är klart att jag skäms för det livet jag levde men i dag är det kanon o vi är så bra vi har kommit hit för o ta över världen.ja nu har jag fått med dina låtar du snart ska spela in.o det komer bli så underbart att få se dig ännu mera i rampljuset.för du är bara du o du har klarat detta var stolt gå vidare o jag vet att du gör det för kolla dig i spegeln vilken man vilket utseende vilken röst.ja listan kan bli lång.men tack min son för allt du gjort du har hjälpt mig ur ett h o jag är så glad i dag o skäms för att jag bott i oskarshamn.vi hör inte hemma i en sådan by där alla är besläktade med alla o fy jag spyr.men men nu är det vi o jag älskar dig så dina syskon älskar dig din pappa älskar dig o alla därute som känner dig avgudar dig för att just du är den du är stackare som lider så ödsla inte energi på nån du aldrig kan nå upp till för den som trampar på en öm tå har trampat en gång för mycket.en underbart stolt mamma ska du veta o alla ni där ute det finns bara en som han.o hans underbara syskon kommer att nå toppen med för det ska jag se till puss på munnen min skatt både dag o natt

2009-06-15 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0