Träningsvärk!

Nu står jag här med massa krav och framtiden väntar!
Känner mig inte Blond och het längre men är bara för den jävla utväxten!
Den kan man trolla bort!  Jag känner mig så konstig idag! Har jobbat och var massa att göra men kul att det finns saker att göra!



Pratade med Producenten för Musikvideon idag.Känns jätte roligt och pratade med Kamera teamet, Så nu väntar alla vi med spänning på låten så att vi kan sätta klart Manuset och börja ha Audition till rollerna! Spännande;)


När jag är ensam känner jag mig som ingenting! Saknar dig otroligt mycket! Blir deppig när du inte svarar på Tele,
Men det är sån du är och för att jag ska vara en bra pojkvän måste jag förstå! Älskar dig allafall



Finns massa tankar i huvudet massa måsten! Men snart är några saker borta! PUSS OCH KRAM OCH GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0